Löneadministratör Agda till teknikföretag i Täby
Arena Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2015-03-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Löneadministratör Agda till teknikföretag i Täby" (publicerad 2015-04-04) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-03-11Om tjänstenTill vår kund söker vi en noggrann och serviceinriktad löneadministratör. Vår kund är ett modernt företag inom teknik som har kontor i trevliga lokaler i Täby. Detta är ett uthyrningsuppdrag på heltid som kommer starta inom ett par veckor och pågå under sex månader med möjlighet till förlängning för rätt person.
Du kommer att arbeta med hela flödet inom lönehantering på tjänstemannasidan. Det är ca 300 löner som skall göras varje månad i systemet Agda.
ProfilVi söker dig som har:
• Någon form av eftergymnasial utbildning inom lön
• Arbetat minst ett par på en löneavdelning
• Kunskaper inom hela löneprocessen och behärskar det självständigt
• Erfarenhet av Agda är ett krav
Övriga önskvärda egenskaper:
• Ansvarstagande, noggrann och strukturerad
• Positiv, social och kommunikativ
• Analytisk förmåga samt fallenhet/intresse för siffror
• Serviceinriktad och anpassningsbar
• Självständig och trygg i sig själv
• Prestigelös teamspelare som gärna hjälper till där det behövs
Låter jobbet intressant för dig? Vi tipsar dig att söka så snart som möjligt då tjänsten ska tillsättas omgående.
Vi erbjuder
Arena Personal matchar de bästa kandidaterna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Om verksamheten
Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom rekrytering och bemanning. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser, varje år. Arena Personal är en del av Aktriva. I koncernen ingår även Arbetslivsresurs, Arena Personal AS samt Impact i Norge. Som en del av Aktriva är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-03-22
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2108
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIsabelle Lilja 08-587 117 00
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2201043
Observera att sista ansökningsdag har passerat.