Löneadministratör
eWork Scandinavia AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2012-05-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Löneadministratör" (publicerad 2014-10-14) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos eWork Scandinavia AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Södertälje,
Norrtälje eller i
hela Sverige Till vår kund söker vi en erfaren löneadministratör.
Publiceringsdatum2012-05-09Beskrivning av jobbetArbete med löner från "ax till limpa" med t ex reseräkningar, bokföring, avstämningar,rättelser, lönerelaterade rapporter, och statistik av olika slag.
Kompetenser• Utåtriktad, social, eget driv och självständig, men lätt för att samarbeta.
• Inser att god service är viktigt.
• Har erfarenhet/arbetat med POL Svensk Lön eller POL BAS.
• Skall kunna tolka och ha erfarenhet av olika kollektivavtal.
• Telefonvana.
Meriterande kompetens:
POL Svensk Lön el POL BAS. Konsulten kommer arbeta i POL Svensk lön
Startdatum: ASAP
Längd: tillsvidare
Plats: Stockholm
Omfattning: 100 %
Språk: Svenska
Vänligen ansök direkt via vårt system med;
• ditt uppdaterade CV
• löneanspråk
• 2 referenser (personer vi kan kontakta)
• information om när du är tillgänglig för att börja
Dessutom vill vi att du beskriver varför just du skulle vara lämplig för detta uppdrag.
Vi intervjuar kandidater löpande. Det innebär att vi ibland tar bort uppdraget från vår webbsida tidigare än sista ansökningsdag. Är du intresserad av ett uppdrag rekommenderar vi dig att ansöka omgående.
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-29
Ange följande referens när du ansöker: 13744
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Ålander, 08 50 60 55 34
FöretageWork Scandinavia AB
AdresseWork Scandinavia AB
Klarabergsgatan 60, 1 tr
11121 Stockholm
Jobbnummer 1238432
Observera att sista ansökningsdag har passerat.