Löneadministratör
Kontorsfixarna Skandinavien AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Skandinavien AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Kontorsfixarna Skandinavien AB
Publiceringsdatum2011-12-02Om företagetVi söker nu en erfaren löneadministratör.
Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta med traditionell lönehantering och självständigt ansvara för ett antal löner. Ditt ansvarsområde är att sköta hela processen kring lönehantering, allt från inrapportering till utbetalning, samt lag- och avtalstolkning. Du förväntas hålla dig ajour med regelverket kring lönefrågor och kan komma att arbeta med både tjänstemän och kollektivlöner.
KvalifikationerDu har flerårig erfarenhet av löneadministrativt arbete. Det är meriterande om du har goda kunskaper inom arbetsrätt och avtal samt erfarenhet från något lönesystem. Som person är du trygg i dig själv och kompetent i din yrkesroll. Du har ett trevligt och prestigelöst sätt. Självklart är du ansvarstagande och noggrann med en god social kompetens.
Övrig informationDenna tjänst förmedlas via Kontorsfixarna som är ett av de äldsta bemannings- och rekryteringsföretagen i Sverige. Under 25 års tid har vi utvecklat och förfinat våra kontaktnät och arbetsmetoder. Vår unika branscherfarenhet innebär att du får högsta träffsäkerhet vid personalrekryteringar. Idag är vi drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-02
Ange följande referens när du ansöker: 548
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagKontorsfixarna Skandinavien AB
AdressKontorsfixarna Skandinavien AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
Jobbnummer 1095615
Observera att sista ansökningsdag har passerat.