Löneadministratör

Tempest Security Sverige AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tempest Security Sverige AB i Södertälje, Stockholm, Solna, Danderyd, Upplands Väsby eller i hela Sverige

"Tempest Security grundades 2009 och är en av Sveriges största helhetsleverantörer av säkerhetstjänster. Vår målsättning är att ge alla en trygg vardag. Vi fokuserar på säkerhetslösningar som bygger på samverkan mellan personal och teknik och levererar såväl traditionella bevakningstjänster som särskilda säkerhetstjänster inom riskhantering, och säkerhetstekniska lösningar.

Våra kunder återfinns i både privat och offentlig sektor och omfattar såväl kommuner och myndigheter som företag och privatpersoner. Vår främsta marknad är Sverige men vi verkar i hela världen genom samarbetspartners och förvärvade bolag"

Nu söker vi dig som har några års erfarenhet av att jobba som lön/personaladministratör och vill jobba tillsammans med härliga och drivna kollegor.

Du kanske har gått i pension eller söker ett deltidsarbete?



Tjänsten är på 50% med eventuell ökning vid toppar och semestertider. Det är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

Vi sitter ute hos kund i Södertälje.



Tjänsten avser både lön och personaladministration för ca 800 anställda och du kommer att sitta med två kollegor som i dagsläget är ensamma i sina roller.

Tanken är att du ska stödja och stötta båda avdelningarna.



Du har relevant utbildning och tidigare yrkeserfarenhet av dessa roller. För att passa i rollen som lön/personaladministratör ser vi att du arbetat 2-3 år i en liknande roll och känner dig trygg med lön/personalhanteringen för både tjänstemän och arbetare.

Vi söker dig som helst är kunnig inom säkerhetsbranschen där man tillämpar timsemester för arbetarna.

Vi ser även att du har god systemvana, fördelaktigt är Hogia lön plus för att snabbt komma in i löneprocessen.

Kulturen präglas av hög kvalitet, driv och positivitet. Därför tror vi att du har de egenskaperna samtidigt som du brinner för lön.

Vidare är du serviceinriktad, självgående och uppskattar ett nära teamwork! Vi ser gärna att du är noggrann, strukturerad samt kvalitetsmedveten.

Din förmåga att prioritera uppgifter utifrån deadlines är god och du kan arbeta metodiskt under tidvis högt tempo i en miljö med

varierad arbetsbelastning under året.





Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden omfattar i huvudsak att:



* Hantera, kontrollera, korrigera och administrera anställningsavtal
* Intyg
* Tolka kollektivavtal.
* Kontakt samt rapportering till externa myndigheter och aktörer.
* Genomföra avstämningar, testning samt uppföljning av beräkningar i lönesystemet.
* Tillsammans med dina kollegor kontinuerligt arbeta med kvalitetssäkring och utveckling av processer, rutiner samt lön/personalhanteringen i stort.
* I rollen ingår även en betydande del att, via telefon och mail, bistå med bästa möjliga stöd och support till Tempest medarbetare och chefer.





Publiceringsdatum
2023-05-10

Så ansöker du


Om du tycker detta låter intressant så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Har du frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten är du varmt välkommen att kontakta nahrin.cicek@tempest.se eller katarina.kallin@tempest.se

Ersättning
Ange löneanspråk i ditt personliga brev

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Tempest Security Sverige AB (org.nr 556695-6552)

Jobbnummer
7761336

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tempest Security Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tempest Security Sverige AB: