löneadministratör

Kraft Assistans AB / Ekonomiassistentjobb / Örebro
2018-09-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "löneadministratör" (publicerad 2018-11-13) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kraft Assistans AB i Örebro, Hallsberg, Köping, Nacka, Katrineholm eller i hela Sverige

Kraft Assistans AB är ett företag inom personlig assistans för funktionsnedsatta och vi söker nu en löneadministratör.
Dina arbetsuppgifter: Som löneadministratör är din huvudsakliga arbetsuppgift att administrera löner och omkostnader för personliga assistenter och kunder. Löneregistrering, förmånsbeskattning, hantering av traktamenten, utlägg, semesterberedning mm.
I tjänsten ingår daglig telefonkontakt med kunder, personliga assistenter och myndigheter. Kvalifikationer: Vi söker dig som tidigare arbetat som löneadministratör och har god datorvana. Du har erfarenhet av att arbeta med administration, service och kundkontakt, samt goda kunskaper och minst 2 års erfarenhet av Visma lön. Som person är du noggrann, strukturerad, ansvarsfull och har förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. För att trivas i rollen krävs att du är van att hantera flera saker samtidigt, vilket ställer höga krav på flexibilitet och stresstålighet. Du har telefonvana, erfarenhet av kundkontakter samt är van att leverera service på hög nivå och på ett affärsmässigt sätt, det innebär även att ge god service till sina kollegor.
Ett krav för arbetet är att du behärskar svenska, kurdiska eller arabiska i tal och skrift. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av ekonomiarbete. Vi erbjuder: Ett spännande och varierande arbete tillsammans med kunniga, engagerade och trevliga kollegor.
Tjänsten är till en början på 50% men kan på sikt komma att utökas till heltid. Placeringsort: Örebro Tillträde så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar 3 månaders provanställning. För att anställningen skall kunna påbörjas behöver vi få ett utdrag ur belastningsregistret (Utdrag för arbete med barn med funktionsnedsättning). Blanketten finns att hämta på polisens hemsida, (www.polisen.se) Sista ansökningsdatum är 20181014, men vi hanterar fortlöpande de ansökningar som inkommer varför tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. För att vi skall kunna hantera din ansökan måste du i ämnes raden ange REF: LAKRAFT18 Din ansökan skickas till: thomas.sandberg@kraftassistans.se

Dina arbetsuppgifter: Som löneadministratör är din huvudsakliga arbetsuppgift att administrera löner och omkostnader för personliga assistenter och kunder. Löneregistrering, förmånsbeskattning, hantering av traktamenten, utlägg, semesterberedning mm. I tjänsten ingår daglig telefonkontakt med kunder, personliga assistenter och myndigheter. Kvalifikationer: Vi söker dig som tidigare arbetat som löneadministratör och har god datorvana. Du har erfarenhet av att arbeta med administration, service och kundkontakt, samt goda kunskaper och minst 2 års erfarenhet av Visma lön. Som person är du noggrann, strukturerad, ansvarsfull och har förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp. För att trivas i rollen krävs att du är van att hantera flera saker samtidigt, vilket ställer höga krav på flexibilitet och stresstålighet. Du har telefonvana, erfarenhet av kundkontakter samt är van att leverera service på hög nivå och på ett affärsmässigt sätt, det innebär även att ge god service till sina kollegor. Ett krav för arbetet är att du behärskar svenska, kurdiska eller arabiska i tal och skrift. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av ekonomiarbete. Vi erbjuder: Ett spännande och varierande arbete tillsammans med kunniga, engagerade och trevliga kollegor.Tjänsten är till en början på 50% men kan på sikt komma att utökas till heltid. Placeringsort: Örebro Tillträde så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar 3 månaders provanställning. För att anställningen skall kunna påbörjas behöver vi få ett utdrag ur belastningsregistret (Utdrag för arbete med barn med funktionsnedsättning). Blanketten finns att hämta på polisens hemsida, (www.polisen.se) Sista ansökningsdatum är 20181014, men vi hanterar fortlöpande de ansökningar som inkommer varför tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. För att vi skall kunna hantera din ansökan måste du i ämnes raden ange REF: LAKRAFT18 Din ansökan skickas till: thomas.sandberg@kraftassistans.se

Arbetsplats : Örebro

Arbetsgivare KRAFT ASSISTANS AB
Utdelningsadress Box 22060
Besöksadress Skäpplandsgatan 1C 702 03 ÖREBRO
Tel 0707382770
http://www.kraftassistans.se

Varaktighet, arbetstid
40%-60%

Publiceringsdatum
2018-09-20

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-31
Ange följande referens när du ansöker: LAKRAFT18

Företag
KRAFT ASSISTANS AB

Adress
KRAFT ASSISTANS AB
Box 22060
70203 ÖREBRO

Kontorsadress
Skäpplandsgatan 1C

Jobbnummer
4358517

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kraft Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kraft Assistans AB: