Lokalsamordnare/Projektledare

Arbetslivsresurs AR AB / Byggjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla byggjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arbetslivsresurs AR AB i Malmö, Lund, Trelleborg, Landskrona, Helsingborg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-01-30

Om tjänsten
Lokalsamordnarens huvudsakliga uppgift är att erbjuda Kulturförvaltningens institutioner och andrahandshyresgäster verksamhetsanpassade och ändamålsenliga lokaler. Samverka tillsammans med enhetens arbetsledare för drift och verka i rollen som hyresvärd åt kulturorganisationer som hyr lokal av Kulturförvaltningen samt åt kulturförvaltningens institutioner.

Lokalsamordnaren samordnar praktiska lokalfrågor som rör kulturförvaltningens lokaler - frågor som gäller brand, lås och larm som sker i samråd med förvaltningens trygghets- och säkerhetssamordnare.

Lokalsamordnaren sköter kontakten med fastighetsägare kopplat till aktuella hyresavtal och är förvaltningens kontakt med förvaltare, myndigheter, entreprenörer etc. när det gäller teknisk förvaltning. Via lokalsamordnaren ska kulturförvaltningens institutioner och andrahandshyresgäster anmäla önskemål gällande befintliga lokaler och anmäla ett förändrat behov av lokaler.

Att det finns uppdaterade underhållsplaner kopplat till kulturförvaltningen fastighetsbestånd, samt att dessa planer följs, är även lokalsamordnarens ansvar.

Profil
Till dig som söker denna tjänst är följande specifikation ett krav för att vara med i rekryteringsprocessen

Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet som teknisk förvaltare eller byggingenjör/projektledare, gärna inom fastighetsbranschen.
Kunskap inom fastighetsunderhåll, byggnadsteknik, (ekonomi), projekt- och/eller byggledning.

• Administration av hyresavtal.
• Skriva rutiner och instruktioner
• Delta på husmöte i rollen som hyresvärd tillsammans med förvaltningens andra hands hytresgäster
• Förvaltningens kontaktperson vid mindre ombyggnationer/anpassningar i befintlig lokal.
• Planera och projektleda mindre anpassningar och underhållsprojekt
• Följa upp entreprenörer och konsulter i samband med mindre projekt/anpassningar.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Arbetslivsresurs Ar AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7116".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Arbetslivsresurs Ar AB (org.nr 556448-5638), http://www.arbetslivsresurs.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Arena Personal Sverige AB

Jobbnummer
5069559

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arbetslivsresurs AR AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arbetslivsresurs AR AB: