Lokalintendent
Stockholms stad; Ekonomiavdelningen / Logistikjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stockholms stad; Ekonomiavdelningen i Stockholm Stockholms Stad
709 Norrmalms stadsdelsförvaltning
Ekonomiavdelningen
Norrmalms stadsdelsnämnd är en av 14 stadsdelsnämnder inom Stockholms stad. På Norrmalm bor ca 63 000 invånare. Stadsdelen ansvarar för att erbjuda invånarna tjänster och service inom äldreomsorg, förskola, parkmiljö, social omsorg med mera. På ekonomiavdelningen arbetar nio personer med ekonomi och lokalfrågor.
Som en av två lokalintendenter ska du ansvara för att förvaltningens lokalbestånd förhyrs och hyrs ut på ett optimalt sätt. Anställningen kommer till att börja med omfatta förskolelokaler och lokaler inom socialpsykiatri. Detta kan dock komma att förändras över tid. I befattningen ingår att hantera större och mindre ombyggnadsprojekt, delta i framtagande av verksamhetsplan, lokalförsörjningsplan och ekonomisk uppföljning.
Vi söker dig som har högskoleutbildning med inriktning mot byggteknik eller juridik och ett par års erfarenhet inom dessa områden.
Erfarenhet från stadsdelsnämndens verksamhetsområden är meriterande.
Tillsättning sker under förutsättning att erforderliga beslut fattas.
För mer information om tjänsten, tag kontakt med:
Ekonomichef Ulrika Engström,08-50809077
Fackliga representanter
Kari Vikslätt SSR 08-50809597
Rolf Nyström SKTF 08-50808673
Tillträde: 2009-06-01
Publiceringsdatum2009-04-08Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-05-04
Ansökan skickas till:
ulrika.engstrom@norrmalm.stockholm.seAnge följande referens när du ansöker: 709/lokalintendent
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ulrika.engstrom@norrmalm.stockholm.seKontaktFöretagStockholms stad; Ekonomiavdelningen
AdressStockholms stad; Ekonomiavdelningen
Norrmalms stadsdelsförvaltning
Jobbnummer 431336
Observera att sista ansökningsdag har passerat.