Logistikprocess administratör sökes till vår kund i Nykvarn!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Nykvarn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Nykvarn, Södertälje, Gnesta, Ekerö, Salem eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Nykvarn, Södertälje, Gnesta, Ekerö, Salem eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av administration sedan tidigare? Är du en serviceinriktad person som har öga för detaljer? Då kanske det är just dig som vi söker!

Publiceringsdatum
2018-03-02

Om tjänsten
I din roll som logistikprocess administratör kommer du att hantera fordringar per telefon, post samt andra kanaler. I dina arbetsuppgifter ingår även att skapa krediter, debiteringar samt returhantering där du följer upp och undersöker returer närmare via kontakt med logistikavdelningar, lager, transportföretag och andra partners.

Om dig

För att trivas i din roll som logistikprocess administratör ska du vara en serviceinriktad person som är glad och kommunikativ mot kunder och kollegor. Du är en person som är initiativtagande och självgående. I rollen krävs noggrannhet och att du är uppmärksam på detaljer. Du har goda kunskaper i MS Office, speciellt i Excel. Du ska även kunna uttrycka dig mycket väl på svenska och engelska i tal och skrift.

Viktigt för tjänsten:
• Minst 1 års erfarenhet av att ha arbetat med liknande arbetsuppgifter
• Du har en 3-årig gymnasieutbildning
• Uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om anställningen

Tjänsten som logistikprocess administratör är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående och är tillsvidare. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan

Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Emma Heed på 0736 847362.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Heed

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
3996312

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: