Logistikkoordinator, omgående start

Avanzera AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi nu en logistikkoordinator som har möjlighet att starta i princip omgående. Kunden är en storbank och finns beläget i Stockholm City.

Detta är ett konsultuppdrag på heltid men initialt finns möjlighet att arbeta 50% under det första månaderna för att sedan gå upp till 100% runt årsskiftet. Detta uppdrag är tänkt att pågå fram till sista mars 2024.

Att vara anställd via oss på Avanzera innebär att din arbetsplats är ute hos vår kund, men likväl så ska du känna dig trygg med våra anställningsvillkor. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt kollektivavtal samt betald semester.

Publiceringsdatum
2022-08-18

Dina arbetsuppgifter
Rollen som logistikkoordinator innebär:

• Koordinering av inköpsordrar och installation av utrustning i samband med datorhallsflytt.
• Upprättande och underhåll av register över samtliga inköpsordrar.
• Sammanställande av installationsplan för samtliga artiklar.
• Säkerställande av transporter ut till respektive datorhall.
• Moderera prioriteringsmöten och ansvara för eskalering när behov uppstår.

Bakgrund
Du har tidigare arbetat inom logistik och vet vikten av kommunikation med interna samt externa kontakter. Du har en god och utvecklad IT-vana. Du har en god administrativ förmåga, hög grad av ordning och reda och noggrannhet. Förmåga att självständigt inhämta information och underlag för prioritering hos externa leverantörer och interna plattformsansvariga och övriga intressenter. Förmåga att leda möten med leverantörer och plattformsansvariga för statusuppföljning och inhämtande av information till installationsplan. Förmåga att sammanställa, presentera och distribuera planer, register, dokument etc digitalt.

Om företaget
Avanzera grundades 1998. Hos oss får du en personlig konsultchef som är med dig genom hela resan från intervju till uppföljning av uppdraget. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och att vårt samarbete ska bli bra och långsiktigt.

Något som är viktigt för dig som ser dig omkring efter ett nytt jobb är att vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag genom Kompetensföretagen vilket innebär att vi har kollektivavtal och försäkringar vilket är en trygghet för dig bland annat genom att du har tjänstepension. En annan trygghet är att vi varit verksamma i mer än 20 år i branschen vilket borgar för att vi arbetar med långsiktiga relationer med både kunder och våra anställda. Vi är det enda bemanningsföretaget som uppmanar alla kunder och anställda att lämna omdömen om oss genom Reco. Här kan du läsa omdömen från våra anställda och våra kunder https://www.reco.se/avanzera-ab. Hoppas att du snart är en av dem som ger oss ett omdöme.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1532".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Malin Klingberg
08-54528307

Jobbnummer
6894451

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: