Logistikansvarig
Golvimporten Entreprenad AB / Lagerjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lagerjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Golvimporten Entreprenad AB i Borås Golvimporten är specialister och marknadsledande på Terrazzo-,
Naturstens- och Granitkeramik-golv till fastighetsmiljöer med högt
slitage. Vår affärsidé är att erbjuda en säker, kostnadseffektiv
och kvalitativ golventreprenad inklusive servicetjänster som ger
slitstarka, estetiska och tilltalande golv till tex, butiker, bilhallar,
flygplatser, resecentran, köpcentran och övrig offentlig miljö.
Företaget etablerades 1965 av familjen Träff. 2012 ägde ett
generationsskifte rum när nya ägare köpte verksamheten.
Företaget omsätter idag ca 40 Msek. Golvimporten flyttar sin
verksamhet från Lidköping till Borås under sommaren 2014.
Logistikansvarig - 100%
Publiceringsdatum2014-03-07Dina arbetsuppgifterDina arbetsuppgifter och ansvarsområde består av leverantörskontakter,
material och transportbeställningar inom/utom Sverige,
hantering av inkommande och utgående gods, hantering av tulldeklarationer
och tillhörande administration.
KvalifikationerDen vi söker ska ha erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter, ha ett gott ordningssinne, vara nyfiken, vilja att utvecklas och aktivt vara med och utveckla verksamheten, ha goda datakunskaper samt språkkunskaper i
engelska och/eller tyska. Truckvana är meriterande.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillträdemaj-juni 2014
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-21
Skicka din ansökan per e-post, märkt Af/Golvimporten-Logistikanvarig
Ansökan kan skickas till e-postadress:
pierre.nilsson@golvimporten.seKontaktPierre Nilsson 0706-188960
FöretagGolvimporten Entreprenad AB
AdressGolvimporten Entreprenad AB
Tallhagsgatan 6
53117 LIDKÖPING
KontorsadressKällbäcksrydsgatan 5, Borås fom maj-juni
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0510-484860
Jobbnummer 1801903
Observera att sista ansökningsdag har passerat.