Livsanda söker verksamhetsadministratör!

Livsanda Care AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Livsanda Care AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Bollebygd eller i hela Sverige

Som verksamhetsadministratör har du en betydande roll i verksamheten. Du arbetar dels med delar där du är ytterst ansvarig för att driva och utveckla egna processer och där det i verksamheten finns förbättringspotential. Du bistår också verksamheten med din expertis i administration där du är behjälplig med bland annat schemaläggning, rapporter, sammanställningar, etc.
Du arbetar utifrån fasta deadlines både enskilt men också i nära samarbete med många olika funktioner i verksamheten. Du har eget ansvar för processer kring månadsskifte (räkningar, rapporter, etc.) och är företagets kontaktperson i myndighetsärenden med Försäkringskassan, a-kassa, etc. I marknadsförings- och etableringssyfte, driver och utvecklar du även Livsandas sociala medier.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med 6 månaders provanställning. Som anställd omfattas du av kollektivavtal genom Vårdföretagarna, tjänstepension samt kollektivavtalade försäkringar. Vi erbjuder friskvårdsbidrag och vid behov stödsamtal och handledning.
Om dig
Du bör ha tidigare erfarenhet av personlig assistans samt att ha arbetat administrativt. Har du erfarenhet av rekrytering och projektledning är det ett plus. Så även viss erfarenhet av arbete med ekonomi. Erfarenhet av systemen RiktaTid, Crona Lön och Teamtailor är meriterande.
Du är strukturerad och bör trivas med att skapa ordning omkring dig. Du har ett genuint engagemang och är lösningsfokuserad och driven. Att du är van att arbeta med fasta deadlines samt har mycket god svenska i tal och skrift är ett krav.
Vid sidan av erfarenhet, är det viktigaste för oss att du är prestigelös och ser samarbete som största framgångsfaktor - vi når våra mål tillsammans!
Om Livsanda
Livsanda startades 2004 utifrån erfarenhet av att leva med personlig assistans i hemmet. Idag är vi ett väl etablerat assistansföretag som erbjuder personlig assistans till både vuxna och barn. Verksamheten drivs utifrån värdeorden Engagemang, Trygghet, Respekt och Livsglädje. Vår ambition är att, genom att leverera en bra och väl fungerande assistans, skapa förutsättningar för att individen ska kunna fokusera på det som ger glädje i livet.
Livsanda är en del av Hedera Assistans, vilket innebär att vi tillsammans kan känna oss trygga med att vi har en bred och hög kompetens och är uppdaterade på allt som händer i assistansvärlden. Att vara den mindre assistansanordnaren som erbjuder täta och personliga kontakter i kombination med att vi är en del av ett större sammanhang tycker vi gör oss till den absolut starkaste aktören i branschen.

Publiceringsdatum
2022-10-17

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-06

Adress
Livsanda Care AB
Gruvgatan 19
42130 Västra Frölunda

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Verksamhetsadministratör".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Livsanda Care AB (org.nr 556695-5208)
Gruvgatan 19 (visa karta)
421 30  VÄSTRA FRÖLUNDA

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: jobb@livsanda.se

Kontakt
Verksamhetschef
Johanna Strid
johanna.strid@livsanda.se
031-7111550

Jobbnummer
7080627

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Livsanda Care AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Livsanda Care AB: