Lindbak Retail Systems söker en supportspecialist till Bollnäsko

Komet Sverige AB / Supportteknikerjobb / Bollnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Bollnäs, Söderhamn, Ljusdal, Ockelbo, Hudiksvall eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Bollnäs, Söderhamn, Ljusdal, Sandviken, Rättvik eller i hela Sverige

Lindbak Retail Systems AB levererar IT-lösningar till ambitiösa detaljhandelskedjor med huvudkontor i Sverige och Norge inom mode, fackhandel, servicehandel och dagligvaruhandel. Lindbak Retail Systems lösningar ska ge våra kunder ökad konkurrenskraft, förenkla våra kunders vardag och öka våra kunders möjlighet till att fokusera på egen kärnverksamhet. Mer än 3000 butiker i Nord-Europa använder dagligen lösningar från Lindbak Retail Systems och betjänas av våra 90 anställda från flera kontor i både Sverige och Norge. Klicka här för mer information: www.lindbak.se

Lindbak Retail Systems har kontor i Bollnäs, Göteborg, Oslo, Bergen och Trondheim, och efter en stark expansion på den svenska marknaden så söker vi nu förstärkning till teamet i Bollnäs, om du vill vara med och utveckla den svenska verksamheten - läs vidare!

Som supportspecialist hos Lindbak Retail Systems kommer du att arbeta med att ta emot inkommande samtal och e-post från användare av alla delar av programvaruserien, din roll kommer att innefatta;

• Registrering, prioritering och klassificering av ärenden

• Bidra till hög kundnöjdhet genom ett professionellt kundmottagande

• Föreslå förbättringar i arbetsprocesser och rutiner

• Felsökning och finna en lösning för kunden

• Löpande informera kunden om ärendeprocessen

Är du den vi söker?

Vi söker dig med en högskoleutbildning inom IT. Vi ser gärna att du har erfarenhet av supportrollen från tidigare arbetsgivare, har du arbetat med support kring just affärssystem eller butikssystem så ser vi det som ett stort plus.

För att lyckas i rollen som supportspecialist är det viktigt att du är kommunikativ och duktig på att uttrycka dig väl, ett krav är att du behärskar svenska och engelska både i tal och i skrift. Kan du även finska så är det positivt. Du ska kunna inge ett lugn och förtroende hos kunder samtidigt som du har en pedagogisk och ödmjuk inställning. Vi söker en strukturerad och noggrann person som har en god helhetsförståelse för hur supportfunktionen passar in i en organisation, du bör även ha en analytisk sida och en stark problemlösningsförmåga.

I övrigt bör du vara plikttrogen, positiv och entusiastisk, stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Du kommer att finna en ekonomiskt stark arbetsgivare under tillväxt, Lindbaks system används idag av företag som ÖoB, MQ, Scorett, Coop Norge, Granngården, XXL och många fler. Hos Lindbak Retail Systems finner du ett öppet arbetsklimat med mycket god stämning, arbetet är omväxlande och utvecklande - här får du chansen att ta mycket eget ansvar och möjligheterna att på sikt gå vidare till andra roller inom företaget är goda.

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Vid eventuella frågor kring tjänsten är du välkommen med frågor till rekryteringskonsult John Månsson via mail på john.mansson@komet.se

Publiceringsdatum
2012-08-31

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
KC-JM, 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm

Jobbnummer
1328299

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: