Leverantörssupport till Footway
Footway / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Footway i Stockholm Trivs du i en administrativ roll där du får använda dig av din förmåga att strukturera och planera? Vill du arbeta i en miljö som präglas av sammanhållning och engagemang? Tillproduktavdelningen på Footway söker vi nu dig som är van vid att ta ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter.
Publiceringsdatum2018-08-21Om företagetFootway är en skobutik på nätet som på kort tid har vuxit till Nordens största. Här arbetar man på ett nytt och annorlunda sätt med kundupplevelsen i fokus. Visionen är att bygga upp den bästa online-skobutiken någonsin - och se till att ha riktigt roligt på vägen. På Footway arbetar ett engagerat och sammansvetsat gäng på 35 personer som alla brinner för skor och sammanhållning. Den interna kulturen präglas av glädje, engagemang och viljan att gemensamt utveckla företaget.
Vi letar nu efter dig som vill ha roligt i vardagen där du tillsammans med dina kollegor jobbar med kunden i fokus. Footway är ett ungt företag som expanderar - du har nu chansen att bli en viktig person på den resan. Du behöver inte specifik kunskap inom inköp, det viktiga är att du har vana av att ge support, både internt och externt.
Dina arbetsuppgifterSom support för inköp arbetar du i en bred roll främst med uppgifter som är kopplade till operativt inköp. Du arbetar nära och stöttar inköparna på företaget samt hanterar avvikelser med lagret. Arbetet innebär till stor del att hantera filer och statistik i Excel. I din roll har du, förutom interna kontaktytor, även till stor del kontakt med leverantörer.
På Footway erbjuds du möjlighet att arbeta brett, lära dig om en automatiserad inköpsfunktion samt vara behjälplig där det behövs. Tjänsten är ett uppdrag om cirka 6 månader med chans till förlängning.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Eftergymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet
Erfarenhet från en självständig administrativ och/eller serviceinriktad roll
Goda kunskaper i Office-paketet samt stor vana att arbeta i Excel
Du uttrycker dig väl på såväl svenska som engelska
För att trivas i rollen är du en person som tar stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter och
självständigt driver ditt arbete framåt enligt en tydlig struktur. Du hjälper till där det krävs och trivs med att arbeta i system och med Excel. Vidare har du ett lösningsorienterat förhållningssätt där du själv tar initiativ för att arbetet ska genomföras och exempelvis lyfter luren när det krävs. Givetvis delar du även Footways värderingar Kund, Kul och Kompis.
Övrig information
Start: September/oktober 2018
Plats: Kista, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJesper Mattsson
FöretagFootway
AdressFootway
Victoria Tower, Nolsögatan 3
16440 Stockholm
KontorsadressVictoria Tower, Nolsögatan 3, Stockholm
Jobbnummer 4300945
Observera att sista ansökningsdag har passerat.