Leverantörssupport till Footway

Footway / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Footway i Stockholm

Trivs du i en administrativ roll där du får använda dig av din förmåga att strukturera och planera? Vill du arbeta i en miljö som präglas av sammanhållning och engagemang? Tillproduktavdelningen på Footway söker vi nu dig som är van vid att ta ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter.

Publiceringsdatum
2018-08-21

Om företaget
Footway är en skobutik på nätet som på kort tid har vuxit till Nordens största. Här arbetar man på ett nytt och annorlunda sätt med kundupplevelsen i fokus. Visionen är att bygga upp den bästa online-skobutiken någonsin - och se till att ha riktigt roligt på vägen. På Footway arbetar ett engagerat och sammansvetsat gäng på 35 personer som alla brinner för skor och sammanhållning. Den interna kulturen präglas av glädje, engagemang och viljan att gemensamt utveckla företaget.

Vi letar nu efter dig som vill ha roligt i vardagen där du tillsammans med dina kollegor jobbar med kunden i fokus. Footway är ett ungt företag som expanderar - du har nu chansen att bli en viktig person på den resan. Du behöver inte specifik kunskap inom inköp, det viktiga är att du har vana av att ge support, både internt och externt.

Dina arbetsuppgifter
Som support för inköp arbetar du i en bred roll främst med uppgifter som är kopplade till operativt inköp. Du arbetar nära och stöttar inköparna på företaget samt hanterar avvikelser med lagret. Arbetet innebär till stor del att hantera filer och statistik i Excel. I din roll har du, förutom interna kontaktytor, även till stor del kontakt med leverantörer.

På Footway erbjuds du möjlighet att arbeta brett, lära dig om en automatiserad inköpsfunktion samt vara behjälplig där det behövs. Tjänsten är ett uppdrag om cirka 6 månader med chans till förlängning.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

Eftergymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet

Erfarenhet från en självständig administrativ och/eller serviceinriktad roll

Goda kunskaper i Office-paketet samt stor vana att arbeta i Excel

Du uttrycker dig väl på såväl svenska som engelska

För att trivas i rollen är du en person som tar stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter och

självständigt driver ditt arbete framåt enligt en tydlig struktur. Du hjälper till där det krävs och trivs med att arbeta i system och med Excel. Vidare har du ett lösningsorienterat förhållningssätt där du själv tar initiativ för att arbetet ska genomföras och exempelvis lyfter luren när det krävs. Givetvis delar du även Footways värderingar Kund, Kul och Kompis.

Övrig information

Start: September/oktober 2018

Plats: Kista, Stockholm

Lön: Enligt överenskommelse

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jesper Mattsson

Företag
Footway

Adress
Footway
Victoria Tower, Nolsögatan 3
16440 Stockholm

Kontorsadress
Victoria Tower, Nolsögatan 3, Stockholm

Jobbnummer
4300945

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Footway

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Footway: