Leverantörsreskontraansvarig till bolag i City

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Vi söker dig som har jobbat inom leverantörsreskontran och känner dig trygg i hela flödet och du bör ha jobbat med detta i minst 5 år. I denna roll söker vi dig som antingen vill jobba som anställd konsult eller underkonsult. Uppdraget är start omgående och i minst 9 månader framåt. Kunden sitter centralt i Stockholm.

Arbetsuppgifter;
I denna roll kommer du att jobba med olika dotterbolag till vår kund med hela leverantörsreskontran vilket innebär b.la;
• Löpande bokföring
• Betalningar
• Avstämningar
• Periodiseringar
• Skattedeklaration

I denna tjänst ser vi att du jobbar proaktivt och kommer med förslag kring förbättringar av processer och rutiner.

Vem söker vi;
Vi söker dig som har jobbat med ovanstående arbetsuppgifter i minst 5 år och helst i stora och komplexa flöden. Du har stor systemvana och har du tidigare jobbat i Rillion/Palett är det en merit men inget krav.

Som person tror vi att du är trygg i dig själv, är van att fatta egna beslut samtidigt som du trivs i ett team. Du kan driva dina egna arbetsuppgifter framåt och håller alltid deadlines. Självklart jobbar du prestigelöst är flexibel med en härlig energi.

Visst låter det som ett roligt uppdrag?

Vart välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2023-03-31

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig, Anette Skantz .Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-04-15.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Jobbnummer
7609589

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):