Leverantörsreskontraansvarig för inhyrning till Stockholm!

Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Inhouse söker nu en erfaren och självgående person som ska vara ansvarig för leverantörsreskontran hos vår kund som är verksam inom fastighetsbranschen. Tjänsten är en inhyrning på 4 månader med möjlighet till förlängning! Är du den vi söker?

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som leverantörsreskontraansvarig har du ett helhetsansvar för leverantörsreskontran på företaget. Det innebär bland annat skanning, verifiering av leverantörsfakturor, kontoavstämningar och betalningar. Du kommer även arbeta med viss administration och andra vanligt förekommande uppgifter på en ekonomiavdelning.

Din profil / Your profile

Vi ser att du har gedigen erfarenhet inom leverantörsreskontraarbete och känner dig trygg i dina kunskaper. Du har erfarenhet av att arbeta i ekonomisystemet Palette (tidigare Baltzar) då vår kund står inför ett systembyte under hösten. Du är minst gymnasieekonom alternativt att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi.

Som person är du noggrann, självgående och produktiv. Du gillar ordning och reda. Vi ser även att du är ansvarstagande, flexibel och prestigelös för att lyckas i rollen.

Övrigt / Other

Tjänsten är en inhyrning på cirka 4 månader med möjlighet till förlängning med start omgående. Du blir anställd av Inhouse som konsult. Låter detta som någonting för dig? Ansök via länken nedan. Vid frågor angående tjänsten kontakta Elin Siggelin på elin.siggelin@inhouse.se . Vi kan tyvärr inte administrera ansökningar via e-post.

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2015-07-17

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-08-16
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1225
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elin Siggelin elin.siggelin@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2340291

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: