Leverantörsreskontraansvarig/ekonomiassistent

Kansliet I Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kansliet I Sverige AB i Täby

Kansliet AB
är ett ungt företag som arbetar enligt mottot ?mer tid till det roliga?. Vi arbetar för att hela tiden ligga i framkant och för att lyckas använder vi oss alltid av den bästa tänkbara teknik och utrustning tillsammans med arbetsmetodik som skiljer sig från den traditionella. Vårt unika koncept har medfört att vi snabbt etablerat oss på den svenska marknaden och vunnit mark mot de traditionella redovisningsbyråerna. Vårt koncept är helt enkelt unikt?
Vi söker dig som också är unik. För omgående tillsättning söker vi för kunds räkning en leverantörsreskontraansvarig/redovisningsassistent för ett spännande kunduppdrag!

Publiceringsdatum
2011-07-29

Dina arbetsuppgifter
Kundens financefunktion har tidigare varit outsourcat till Danmark. Hela avdelningen tas nu hem till Sverige. Du kommer att få vara med att bygga upp rutiner och arbetsflöden i den nyimplementerade finance-avdelningen i en arbetsgrupp som i huvudsak kommer att bestå av tre personer. I din tjänst som leverantörsreskontraansvarig/redovisningsassistent kommer du att ansvara för leverantörsreskontrahantering, kravhantering, löpande bokföring, samt in och utbetalningar. Utifrån kvalifikationer kommer du även vara delaktig i avstämningsarbeten inför månadsbokslut samt evt vara behjälplig vid årsbokslut.

Dina personliga egenskaper
Vi tror att du idag arbetar med motsvarande arbetsuppgifter och känner dig redo att ta klivet in i en större professionell organisation.
Vi tror att du är en ansvarsfull, positiv, kreativ och initiativrik person som klarar av att hantera stora volymer under eget ansvar. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team, är stresstålig samt är driven i att utveckla ditt eget ansvarsområde. Då detta är en internationell organisation med engelska som koncernspråk (all rapportering sker på engelska) krävs goda engelska såväl som svenskakunskaper. Arbetar du idag eller tidigare arbetat i Axapta är det meriterande. Det är viktigt att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för.

Anställningstyp/arbetstider
:
Heltid, tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning. Tjänsten är fördelad till vårt kontor i Täby och kunden i Globen-området (ca 2-3dgr/vecka) Arbetstid: 8.00 till 17.00 eller enligt överenskommelse.
Välkommen med din ansökan före den 15:e augusti 2011 i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net . Intervjuer kommer ske fortlöpande och tjänsten kommer tillsättas omgående.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-08-15
Då vi vill hitta rätt person snarast möjligt kommer urval och intervjuer ske löpande.
Ange följande referens när du ansöker: Leverantörsreskontraansvarig
Ansökan kan skickas till e-postadress: info@kansliet.net

Företag
KANSLIET I SVERIGE AB

Adress
KANSLIET I SVERIGE AB
ENHAGSSLINGAN 6
18740 TÄBY

Kontorsadress
ENHAGSSLINGAN 6
TÄBY

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-50126800
E-postadress: info@kansliet.net

Jobbnummer
991833

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kansliet I Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kansliet I Sverige AB: