Leverantörsreskontra-handläggare till BalCom

Meet a Group international AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2023-11-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Leverantörsreskontra-handläggare till BalCom" (publicerad 2023-12-01) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Meet a Group international AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:



Trivs du med att arbeta i ett mindre bolag med stort personligt ansvar, trevliga kollegor och med spännande uppdrag? Då kan BalCom vara bolaget för dig! Nu söker vi dig som vill hoppa på uppdraget som Leverantörsreskontra-handläggare till en Balcoms kunder.

Om BalCom
BalCom är ett konsultbolag som främst tillhandahåller konsulter inom projektledning, system- och processförändring samt digitalisering. De tror på ett nära samarbete med kunden, att alltid överträffa ställda förväntningar. Balcom tar uppdrag främst hos större koncerner, till exempel hos telekombolag.

Om rollen
Som Leverantörsreskontra-handläggare kommer du att vara en viktig del av ekonomiavdelningen och kommer ansvara för:

Ta emot, granska och registrera leverantörsfakturor i företagets ekonomisystem.

Ansvara för att förfalla fakturor betalas i tid och enligt avtalade villkor. Det kan innebära att utfärda och godkänna betalningar.

Hantera leverantörskonton noggrant och se till att informationen är korrekt och uppdaterad.

Utföra avstämningar för att säkerställa att alla fakturor, betalningar och transaktioner är korrekta och överensstämmer med företagets ekonomiska poster.

Kommunicera med leverantörer angående fakturafrågor, betalningsförfrågningar och eventuella avvikelser i fakturor.

Skapa rapporter om leverantörsrelaterade transaktioner och kostnader för intern användning och bokföring.

Analysera kostnader och tider för betalningar för att optimera företagets likviditet.

Dokumentera och arkivera alla relevanta dokument, inklusive fakturor, betalningsbevis och avtal.

Detta är ett konsultuppdrag.

Om dig
För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du har:

Utbildning eller motsvarande inom ekonomi

Erfarenhet av användning av ekonomisystem

God förståelse för ekonomiska processer och bokföring

Kommunicera obehindrat på svenska och engelska

Som person ser vi att du är organiserad, noggrann och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt. Du är duktig på att kommunicera på ett tydligt och effektivt sätt med både kunder och interna team. Du trivs lika bra att arbeta självständigt som i team.

Välkommen med din ansökan!
Rekryteringen kommer hållas av ambition:x. Vi tar ej emot ansökningar via mail utan hänvisar till att söka genom annonsen. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss på charlotte.hoffstrom@edzagroup.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Meet a Group international AB (org.nr 559191-1747), https://meetastudent.com/sv/

Arbetsplats
Meet a Groups kund

Jobbnummer
8287989

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Meet a Group international AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Meet a Group international AB: