Leverantörsreskontra för kortare uppdrag, start omgående

SJR AB / Ekonomiassistentjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Lund, Svedala eller i hela Sverige

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Till vår kund söker vi en konsult för ett kortare uppdrag med leverantörsreskontra, önskvärd start från kund är 18 juli. Företaget har sin verksamhet inom petroleum branschen. Du kommer ingå i ett team där du avlastar och hjälper dina kollegor med enklare arbetsuppgifter inom ekonomi. Tjänsten är ett konsultuppdrag via SJR v.29-v.32.

Vi letar efter dig som har erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra och snabbt kan sätta dig in i dessa arbetsuppgifter. Har du dessutom vana av att hantera stora flöden är det en stor fördel.

Publiceringsdatum
2016-07-05

Dina arbetsuppgifter
Scanning av fakturor samt inläsning i Oracle Kontering av fakturor Koppla fakturor mot inköpsorder Hantera betalningsfiler för leverantörsreskontra Vanligt förekommande uppgifter på en ekonomiavdelning

Lämplig bakgrund

För att passa i denna roll har du någon form av ekonomisk utbildning och cirka två års erfarenhet från liknande arbete som ekonomiassistent. Har du kännedom om affärssystemet Oracel är det en fördel. Koncernspråket är engelska och du känner dig bekväm i detta i både tal och skrift.

Som person är du noggrann och självständig där du har en förmåga att prioritera och arbeta under tidspress. Vidare är du serviceminded och kvalitetsmedveten i ditt arbete.

Så ansöker du

I denna rekrytering samarbetar vår kund med SJR in Scandinavia AB. Är detta din nästa utmaning ser vi gärna att du ansöker snarast då vi arbetar med löpande urval. Vid frågor kontakta ansvarig konsultchef Carin Berntsson 040-665 51 04 . Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Temporärt Temporärt 11 dagar till 3 månader

Ersättning
Marknadsmässig

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carin Berntsson

Företag
SJR AB

Adress
SJR AB
Box 7420
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2940511

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR AB: