Leverantörs- och inköpsansvarig

Teknotrans AB / Språkvetarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla språkvetarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Teknotrans AB i Göteborg, Malmö, Stockholm eller i hela Sverige

Teknotrans AB är en professionell översättningsbyrå med global närvaro.
Vi har specialiserat oss på översättningar inom framförallt teknikinformation, ekonomi, IT och marknadsföring. Våra kunder innefattas av multinationella industrikoncerner, privata bolag, språkföretag samt myndigheter och organisationer framförallt i Sverige men även globalt.
Med över 45 år i branschen i kombination med den senaste tekniken upplever vi nu en stor tillväxt både på internationell nivå men även på den nationella marknaden.

Vi kommer inom kort ha en vakans och behöver därför förstärka vår befintliga projektgrupp med en Leverantörs- och inköpsansvarig roll. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Göteborg.

Publiceringsdatum
2016-09-20

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att huvudsakligen arbeta med att matcha våra kunders uppdrag med våra befintliga översättare samt rekrytera nya översättningstjänster. I de dagliga arbetsuppgifterna ingår bl.a. förhandling med frilansöversättare, avtalsskrivning, kvalitetskontroller, uppdatering och underhåll av kvalitetssystem, internrevisioner samt tester och prov. Du kommer att ha dagliga leverantörskontakter både i Sverige och utomlands och det är därför viktigt att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.

Du kommer att ingå i vår projektgrupp men tjänsten innebär även mycket självständigt arbete med eget ansvar och frihet att styra och planera ditt dagliga arbete. Du kommer självklart få den utbildning och det stöd du behöver för att lyckas. Det är dock positivt om du kommer med egna idéer, planer och feedback då du redan är en duktig förhandlare.

Vi söker en person med följande kvalifikationer:
• Erfarenhet från översättningsbranschen, antingen som "Vendor Manager", projektledare och/eller översättare
• Förhandlingsvana
• Personkännare
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• God datavana
• Noggrannhet
• Proaktiv
• Stresstålig
• Självgående
• Samarbetsvillig

Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av leverantörs-, inköps- och kvalitetssystem.

Vill du arbeta i en kreativ miljö och ta del av vårt vinnande koncept är du välkommen med din ansökan. På Teknotrans AB har vi en ungdomlig prägel och vi sitter i ljusa fina lokaler på Redegatan nära Långedrag.

Din ansökan och CV skickas till Christian Hammer, ch@teknotrans.se eller 031-69 47 51.

Sista ansökningsdag är 2016-10-03. Ange "Leverantörs- och inköpsansvarig" i ämnesfältet i ditt e-post meddelande.

Kontorsadress
Redegatan 1C
Västra Frölunda

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-03
Ange följande referens när du ansöker: Leverantörs- och inköpsansvari
Ansökan kan skickas till e-postadress: ch@teknotrans.se

Företag
TEKNOTRANS AB

Adress
TEKNOTRANS AB
Redegatan 1C
42677 VÄSTRA FRÖLUNDA

Kontorsadress
Redegatan 1C

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-694760
Faxnummer: 031-694765
E-postadress: mail@teknotrans.se

Jobbnummer
3059643

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Teknotrans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Teknotrans AB: