Leveranssupport/Administratör

Feelgood Svenska AB / Organisationsutvecklarjobb / Katrineholm
2022-05-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Leveranssupport/Administratör" (publicerad 2022-05-23) ⬅️


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Katrineholm, Vingåker, Flen, Finspång, Eskilstuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Feelgood Svenska AB i Katrineholm, Norrköping, Kungsör, Arboga, Nyköping eller i hela Sverige

Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering.

Vi har idag 700 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på ca 120 platser i Sverige. Totalt omfattar Feelgoods 8 000 kunder 800 000 medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.

Läs mer på www.feelgood.se

Leveranssupport/Administratör till vår enhet i Katrineholm

Vår vision är Sveriges friskaste kunder. På vår enhet i Katrineholm är vi idag ett tajt gäng om ca 10 medarbetare som arbetar gentemot våra olika kundföretag och levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering och sjukvård. Vi strävar efter att tillsammans skapa en kultur och arbetsgemenskap som kännetecknas av positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat. Nu behöver vi stärka upp teamet i Katrineholm med en Leveranssupport.

Som leveranssupport på Feelgood hanterar du beställningar via vårt ärendehanteringssystem, telefon och mail. I ditt uppdrag ingår också projektsamordning lokalt och regionalt. Du behöver ha förmågan att kunna samtala med kunden medan du jobbar i olika system så telefonvana och god systemvana är nödvändiga för tjänsten. Kommunikativ, noggrann, pigg och kundfokuserad är egenskaper vi söker. Du behöver ha lätt för att ta till dig ny information då arbetet tidvis håller ett högt tempo. Dessutom behöver du gilla utveckling och förändring då vi alltid strävar efter att förbättra kvalitén i vårt arbete, både internt och externt.

Du kommer ingå i regionens leveranssupportgrupp om sex medarbetare. Arbete på andra orter förekommer och du behöver körkort och tillgång till egen bil. Reser gör du på arbetstid.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med utgångsort Katrineholm på 100%. Vi söker dig som är medicinsk administratör eller undersköterska. Erfarenhet inom försäljning, kundrelationer eller serviceyrken är meriterande, likaså kunskap inom företagshälsovård. Vi vill att du som söker har goda kunskaper i tal och skrift på både svenska och engelska. Du trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Du är bra på att snabbt identifiera kundens behov och trivs med att kommunicera via telefon.

Har du frågor kontakta konsultchef Sofia Bergman

sofia.bergman@feelgood.se

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2022-05-19

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Feelgood Svenska AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Feelgood Svenska AB (org.nr 556511-2058)

Tillgång till bil
För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Feelgood

Jobbnummer
6665354

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Feelgood Svenska AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Feelgood Svenska AB: