Leveranssupport

Feelgood Svenska AB / Inköpar- och marknadsjobb / Västerås
2025-03-06


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Feelgood Svenska AB i Västerås, Köping, Kungsör, Arboga, Uppsala eller i hela Sverige

Till vår affärsenhet i Västerås söker vi en ny kollega

Med visionen Sveriges friskaste kunder
arbetar vi varje dag för att skapa organisationer som når sina mål, är lönsamma och där människor mår bra. Våra medarbetare ger stöd med sin kompetens inom arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering. På vår enhet i Västerås är vi idag ca 10 medarbetare. Du kommer att mötas av en positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat vilket kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap.

Som Leveranssupport supporterar Du kund, konsultchef, säljare samt konsulter i säljadministration och leveranskoordinering. Leveransplanering görs tillsammans med konsultchef och övriga leveranssupport i regionen. Du kommer att ingå i ett team av flera leveranssupportskollegor. Uppgifterna är av varierande slag och består bl.a. av att ansvara för projekt som ska planeras och utföras i regionen, lägga upp web-tidböcker, ta fram kundinformation som rör projekt, skicka kallelser och länkar till enkäter samt följa upp bokningsläget under projektets gång. Det ingår i ditt uppdrag att bearbeta beställningar som kommer in i vårt ärendehanteringssystem, sköta bokningar och ombokningar av projekt och uppdrag på både grupp och individnivå. Du kommer att lösa uppkomna ärenden, supportera med allmän service mot kunder och medarbetare samt administrera daglig posthantering.
Du har ett professionellt och serviceinriktat bemötande mot kundanställda, kundföretag, myndigheter och medarbetare på enheten/regionen.

Du förväntas ha goda datakunskaper i officepaketet och vara intresserad av att lära dig nya system. För att hålla sig informerad om samt följa företagets riktlinjer och identifierade arbetssätt kommer du att självständigt söka information på Intranät och i andra verksamhetssystem.
Vi söker Dig som är positiv, lyhörd, strukturerad och resultatorienterad. Du har en eftergymnasial utbildning med inriktning på administration. Meriterande är minst två års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter i it-system. Du ska ha en god förmåga att kommunicera på svenska och engelska i skrift och tal.

Tjänsten är på heltid.

Har du frågor kontakta Operativ Chef Maria Lerbrink maria.lerbrink@feelgood.se

Vi kommer att intervjua fortlöpande. Välkommen med din ansökan!

Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering.

Vi har idag drygt 800 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på 140 platser i Sverige vilket omfattar ca 8 000 kunder och 1 miljon medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Feelgood Svenska AB (org.nr 556511-2058), https://feelgood.se/

Arbetsplats
Feelgood Företagshälsovård AB

Jobbnummer
9206901

Prenumerera på jobb från Feelgood Svenska AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Feelgood Svenska AB: