Leveranssupport

Feelgood Svenska AB / Administratörsjobb / Umeå
2025-02-21


Visa alla administratörsjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Feelgood Svenska AB i Umeå, Luleå, Sundsvall, Östersund, Gävle eller i hela Sverige

Vår leveranssupport tar klivet in i vår säljorganisation och vi söker nu hennes ersättare.

Vi arbetar varje dag för att skapa friska organisationer som når sina mål, är lönsamma och där människor mår bra. Vi stöttar allt från enskilda medarbetare och chefer till arbetsgrupper och organisationen som helhet. För det hänger ihop.

I Umeå är vi idag 20 medarbetare. Vår verksamhet präglas av arbetsglädje, delaktighet, interkollegial och lösningsinriktad anda samt stolthet i att skapa ett hållbart arbetsliv. Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap. Vi håller till i ljusa och fräscha lokaler vid älven.

Som Leveranssupport hos oss ansvarar Du för projekt som ska planeras och utföras i regionen i samråd med kund, kundansvarig, konsultchef och utförande konsulter. Arbetet kräver mycket administration där du bland annat lägger upp web-tidböcker, tar fram kundinformation som rör projekt, skickar kallelser, länkar till web-enkät samt följer upp bokningsläget under projektets gång. Du är projektledaren för att lyckas med leveransen.

Du bearbetar beställningar och förfrågningar som kommer in till enheten. Vidare har du ansvar för leveranskoordinering mot samarbetspartners och uppdrag från övriga regioner. Du agera support till sälj och- konsultorganisationen i framtagning av uppdragsbekräftelser, offerter, kundrapporter samt med administration i ärenden där villkor/uppgifter finns i avtalet.

Vi söker en kollega som trivs med att arbeta självständigt, som kan ta egna initiativ och emellanåt växla och ta på sig säljhatten. Du har en utpräglad servicekänsla och kännetecknas av att ha ett strukturerat arbetssätt. Du får gärna ha ett intresse för friskvård.

Tjänsten är en tillsvidare anställning på heltid. 6 månaders provanställning tillämpas alltid. Tillträde enligt överenskommelse.

Vi intervjuar fortlöpande med sista ansökningsdatum 2025-03-21

Välkommen med din ansökan!
Krav på kompetens och erfarenhet

• Önskvärt är minst två års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• Eftergymnasial utbildning inom administration
• Erfarenhet av projektledning, offerter och avtalsarbete.
• God förmåga att kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift
• God förmåga att lära sig nya It system
• Mycket goda kunskaper i Officepaketet.
• Gärna tidigare säljerfarenhet i någon form

Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering.

Vi har idag drygt 800 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på 140 platser i Sverige vilket omfattar ca 8 000 kunder och 1 miljon medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-03-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Feelgood Svenska AB (org.nr 556511-2058), https://feelgood.se/

Arbetsplats
Feelgood Företagshälsovård AB

Jobbnummer
9181234

Prenumerera på jobb från Feelgood Svenska AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Feelgood Svenska AB: