Leveransledare/koordinator till uppstartsprojekt på stort teleko

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.

Publiceringsdatum
2013-02-11

Företaget
Bravura söker fyra leveransledare/koordinatorer till ett uppstartsprojekt på ett spännande företag inom telekom. Företaget är en av Sveriges ledande telekomleverantörer och erbjuder kommunikationslösningar mot företagskunder i Norden. Vi söker nu dig som vill vara med i uppstarten av ett nytt spännande projekt hos detta företag!

Dina arbetsuppgifter
Du kommer tillsammans med tre andra i samma roll att arbeta i ett spännande uppstartsprojekt som leveransledare av kundleveranser inom tjänsteområdena Scale, Mobil och Data. En befintlig grund finns redan etablerad som består av mer erfarna leveransledare. Projektet innebär att utveckla och förbättra leveransförfarande mot kund och effektivisera interna processer. Som Leveransledare ansvarar du för leveransen från det att ordern är validerad till dess att leveransen är godkänd av kund. Ansvaret omfattar planering och koordinering av implementation, koordinering med såväl kund som med våra interna och externa underleverantörer. Vidare ansvarar du för att den tekniska och administrativa dokumentationen är korrekt när leveransen är klar. Som ny får du introduktion om företaget och produkterna. För dig som söker en kreativ tjänst där du får vara med att påverka är detta chansen för dig!

Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning eller kurser inom datakom/telekom
• Arbetslivserfarenhet inom telekom, support, helpdesk eller annat där kundservice har ingått, helst mot företagskunder
• Mycket god systemvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Vem är du?
Som person har du stort kundfokus och trivs med att arbeta operativt. Du kan omsätta dina erfarenheter från arbetet till genomtänkta förbättringsförslag. Du gillar struktur och att hantera stora volymer. Du trivs att arbeta i team men kan även jobba självständigt och ta eget ansvar. Du har ett logiskt tänk, en positiv attityd som smittar av sig på andra.

I denna rekryteringsprocess kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrig information:

Start: Början av mars
Plats: Norrort
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-03-11
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Eklund

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1463837

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: