Leveranskoordinator / Servicekoordinator / Logistikansvarig till
Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2021-12-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Leveranskoordinator / Servicekoordinator / Logistikansvarig till" (publicerad 2022-02-17) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-12-19Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Infometric.
Om företagetInfometric är en ledande och grön leverantör som befinner sig mitt i den intensiva energiomställningen. Dom är experter på att mäta och spara energi och att hjälpa sina kunder att hushålla med våra gemensamma resurser.
Dom erbjuder moderna tekniska lösningar och hållbara energilösningar som lönar sig - för både plånboken och klimatet.
Genom åren har Infometric hjälpt tusentals fastighetsägare och bostadsrättsföreningar att sänka sina energikostnader med hundratals miljoner kronor. Dom mäter el, varm- och kallvatten och temperatur i fastigheter och i boendes lägenheter. I deras mätsystem ingår också ofta solcellsanläggningar och laddboxar till elbilar.
Sedan starten 1995 har dom samlat in över en miljard mätvärden. Nu växlar dom upp med ambitionen att under de närmaste åren bli en ännu större aktör inom den gröna energiomställningen.
Infometrics huvudkontor är placerat i Sollentuna med omkring 40 anställda. De behöver nu stärka upp teamet med ytterligare en systemtekniker.
Dina arbetsuppgifterI rollen som leveranskoordinator med ansvar för logistik blir du en del av ett team på 6 personer som hanterar leverans av mätsystem till fastighetskunder. Rollen innebär till stora delar att du hanterar koordinering, administration samt logistik (som inköp, inleverans och bokning av utleverans av mätare) med primärt de installatörer som sätter upp systemen. Du arbetar även med orderbevakning, inköpsplanering och koordinering internt med stöd av flertalet olika system. I arbetet blir det viktigt att skaffa dig en överblick och utifrån analyser identifiera vad som ska beställas samt stämma av pris, leverans och innehåll.
Du kommer att arbeta i nära dialog med såväl interna som externa parter. Du kommer vara i kontakt med företagets leverantörer och ansvara för att stämma av priser, göra prognoser samt även göra upphandlingar. I rollen tillkommer även ett ansvar för lagerhantering, där du kommer ansvara över lagrets struktur och innehåll.
Du kommer på Infometric välkomnas av en familjär kultur, och ges en gedigen introduktion där du får insikt i företagets alla funktioner och system.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Erfarenhet från en koordinerande yrkesroll, alternativt kundservice och administration
• God system- och datorvana, goda kunskaper i Officepaketet
• God kunskap i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Meriterande med ett tekniskt intresse
För att trivas i rollen ser vi att du är en positiv lagspelare som är organiserad och besitter en god förmåga att strukturera ditt arbete. Då rollen innebär många interna såväl som externa kontakter är du kommunikativ och serviceinriktad. Du besitter en god problemlösningsförmåga och motiveras av att hitta alternativa lösningar på problem som du stöter på. Då rollen innebär stort ansvar med många bollar i luften ser vi att du är flexibel och trivs i en roll där du på egen hand kan driva ditt arbete framåt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Sollentuna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: leverans, leveranskoordinator, lager, lageransvarig, lagerhantering, varuflöde, order, orderhantering, inköp, service, servicekoordinator, koordinator, support, rapporter, administration, administratör, rapport, inredning, fakturering, samordning, koordinator, koordinering, Stockholm, heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Fanny Danielsson
fanny.danielsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6192416
Observera att sista ansökningsdag har passerat.