Leveransansvarig / Delivery Agent till Aurora Innovation AB

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Uppsala
2022-08-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Leveransansvarig / Delivery Agent till Aurora Innovation AB" (publicerad 2022-08-30) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Enköping, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-08-02

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Aurora.

Om företaget
Aurora Innovation är ett tillväxtbolag som drivs långsiktigt av dedikerade ägare. De hjälper vården att förbättra sin patientkontakt genom att skapa bättre kontaktvägar och därmed minimera patienternas väntetid. Tillsammans med hälso- och sjukvårdens aktörer sätter de patienten i centrum och möjliggör morgondagens vårdmöten, idag.

Aurora Innovation förbättrar patienternas kontaktvägar med hjälp av innovativa ärendehanteringssystem som nyttjar alla de vanligaste digitala kommunikationskanalerna, dvs video, chatt och telefoni. Samtidigt bidrar de till att förbättra vårdpersonalens arbetsmiljö genom att underlätta för dem att möta patienternas önskan om snar kontakt.

Aurora fortsätter att växa och planerar bla att expandera i fler länder inom Europa. De söker nu en Delivery Agent till avdelningen Customer Success som fyller en viktig roll för den fortsatta tillväxtresan.


Dina arbetsuppgifter
Som Delivery Agent tillhör du Customer Success-teamet där ert huvudsakliga ansvar innefattar onboarding av kund. Du för nära dialog med kund och ser till att de får en upplevelse i världsklass. Du samarbetar nära de olika avdelningarna internt för att säkra en så bra leverans som möjligt. Arbetsprocessen börjar med att säljaren lägger in en order i orderhanteringssystemet där teamlead plockar upp uppdraget. Du sätter självständigt upp och konfigurerar de tjänster kund har efterfrågat. Du har nära dialog med kund genom hela implementeringsprocessen och ser till att både leverans och drift går till på ett bra sätt. Uppdraget går sedan över till utbildningsteamet som ansvarar för att utbilda kund i den kundunikt framtagna tjänsten. När kund har fått utbildning och själv kan hantera systemet tar säljaren över kunddialogen tillsammans med supporten.

Rollen innefattar både små och stora leveransprojekt, som kan slutföras på några minuter eller ta veckor. Du jobbar med flera uppdrag parallellt med både interna och externa kontaktytor. Du förväntas även bidra med förbättringsförslag av process- och dokumentationsrutiner.

Du ingår i ett mindre team som präglas av god gemenskap där man ställer upp för varandra. De befinner sig just nu i en förändringsfas och kommer till hösten att omstrukturera och gå in i ett nytt system vilket innebär att du kommer få möjligheten att vara med från start när Aurora kliver in i denna nya fas vilket även innebär stora utvecklingsmöjligheter!

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, projektledning eller logistik
• Minst tre års relevant arbetslivserfarenhet inom IT, telecom, retail eller liknande
• Goda kunskaper i Excel
• Erfarenhet från IT-system
• Flytande svenska och engelska i såväl tal som skrift
Meriterande:
• Erfarenhet från molnbaserade system
• Erfarenhet av projektledning

I rollen som Delivery Agent pratar du med många kunder dagligen och besitter därför en god kommunikativ förmåga. Som person är du engagerad och sprider positiv energi till din omgivning. Vidare tycker du att det är stimulerande att ständigt vara med och bidra till förbättringar av processer och rutiner och motiveras av att testa nya tillvägagångssätt i arbetet. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Du motiveras av att agera problemlösare och du har intresset att fördjupa dig i komplexa problem. Du ser konsekvenserna av din arbetsinsats och du anstränger dig för att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Du är flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa ditt beteende till olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, telecom, retail, excel, molnsystem, onboarding, Delivery Agent, implementering, Aurora Innovation, Customer Success, Heltid, Uppsala

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Moa Liljendahl
moa.liljendahl@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6856208

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: