Leveransadministratör till Telia

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2022-12-05

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och med möjlighet till anställning hos Telia på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Telia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Stockholm, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som leveransadministratör är ditt primära ansvar administration och utredning kopplat till faktureringsprocessen. Ett arbete som innebär analys av hål i faktureringsprocessen, således felsökning av fakturor som aldrig gått ut alternativt som differerar. Du analyserar orsaken till differensen, och bygger utifrån din slutsats åtgärder framåt. Där du tar beslut på om det blir aktuellt att skicka en ny faktura, alternativt åtgärda felet internt.

Felorsaken kommer differera från fall till fall, och kan bero på allt från ett systemstöd som felar till strukturella problem i processen. Därav blir ett nära samarbete med säljorganisationen, servicemanagers samt andra berörda parter centralt, som kan bistå med prisuppgifter och annan avgörande information.

Vidare arbetar du löpande med förbättringsarbete och effektiviseringar, och uppmuntras bidra med idéer om utveckling av processer och arbetssätt. Du förväntas ta ett stort ägandeskap för dina uppgifter och tar egna initiativ för att driva arbetet framåt.

Du arbetar i ett team om 20 personer och rapporterar till ansvarig teamchef, och erbjuds en gedigen introduktion till rollen såväl som tillhörande system.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare arbetslivserfarenhet i en administrativ roll
• Grundläggande system- och datorvana, samt goda kunskaper i Excel
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

För att trivas i rollen ser vi att du är noggrann och strukturerad, du har ett analytiskt tankesätt och ser dig själv som en problemlösare. Du har ett intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Därtill har du även ett nyfiket och resultatinriktat arbetssätt och trivs i en administrativ roll där du tar ansvar och ägandeskap för dina arbetsuppgifter. Vidare är du en person som bidrar med nya idéer och perspektiv, du stimuleras av att vara med och förbättra processer och rutiner, och uppskattar en roll där du ges möjligheten att bidra med dina tankar. Slutligen är du kommunikativ och trivs i en social och rörlig miljö som innebär många kontaktytor.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid.
Plats: Stockholm. Hybrid.
Lön: Enligt överenskommelse.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Fanny Danielsson
fanny.danielsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7231736

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: