Leveranområdeschef till SPV

Bemannia AB (Publ.) / Administratörsjobb / Sundsvall
2024-11-28


Visa alla administratörsjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia AB (Publ.) i Sundsvall, Härnösand, Bollnäs, Östersund, Krokom eller i hela Sverige

Vi söker nu för kunds räkningen en interimchef till ett uppdrag på ett halvårmed start omgående.
Om uppdraget
Uppdraget är ett konsultuppdrag via Bemannia med start omgående och fram tilljuni. Du kommer att vara placerad på enhetens kontor i Sundsvall och det finns möjlighet att arbeta på distans enligt överenskommelse med kunden.
Statens tjänstepensionsverk, SPV, är en av Sveriges största leverantörer av pensionstjänster. Kunden ansvarar för att administrera tjänstepensionen från statlig anställning för över 1 100 000 kunder - både statligt anställda, tidigare anställda och pensionärer.
Arbetet består i att utifrån lagda planer och fastställd budget säkerställa framdrift inom leveransområdena genom att tillsammans med enhetschefer, teamsamordnare och medarbetare driva arbetet mot uppsatta mål.


Publiceringsdatum
2024-11-28

Kvalifikationer
Du har erfarenhet av att leda enheter eller avdelningar med eget ansvar för planering, genomförande och budget.
Du har god erfarenhet av arbetet i teambaserad organisation.
Du gör korrekta avvägningar och prioriteringar.
Du ser helheten, tar hänsyn till större perspektivet och förstår din roll.
Du kommunicerar på ett tydligt sätt och säkerställer att budskap når fram och att förväntningarna är klara för alla berörda parter. Du påminner och följer upp.

Vi ser att du är en trygg och erfaren ledare med god samarbetsförmåga och har lätt att kommunicera.


Meriterande
Du har erfarenhet som verksamhets- och budgetansvarig chef inom statlig förvaltning, minst 3 år.


Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 5/12
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe. anna.radhe@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 0708934700
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-12-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia AB (Publ.) (org.nr 556626-8347), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Anna Radhe
anna.radhe@bemannia.se

Jobbnummer
9035019

Prenumerera på jobb från Bemannia AB (Publ.)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia AB (Publ.):