Letar du efter nya utmaningar? Då kanske du är vår nya administr
Västra Götalandsregionen / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Västra Götalandsregionen i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Tillsammans skapar vi på Sahlgrenska Universitetssjukhuset vård av högsta kvalitet med patienten i fokus. Med stort engagemang och ständigt lärande är vi ett av landets ledande universitetssjukhus. Vi bedriver allt från länssjukvård till nationell högspecialiserad vård. Genom intressant forskning har vi en inriktning mot framtidens sjukvård. I vårt arbete tar vi tillvara den bredd av kunskap och erfarenhet vi gemensamt har - Tillsammans med dig vill vi skapa värde för våra patienter.
Publiceringsdatum2021-01-04Beskrivning av verksamhetenVerksamhetsområdet Arbetsterapi och Fysioterapi, Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Göteborg, har enheter på fyra olika tomter.
På Mölndalstomten finns en Arbetsterapienhet och en Fysioterapienhet. Här bedrivs verksamhet inom såväl sluten- som öppenvård, i egen och andras verksamhet. Tjänsten har sin tillhörighet till Fysioterapi Mölndal.
Om tjänsten
Din grundplacering kommer vara som administratör för arbetsterapeuter och fysioterapeuter inom Handkirurgin. Arbetsuppgifterna är varierande vilket ger möjlighet till olika utmaningar. Du kommer vara ansiktet utåt för våra patienter, såväl vårdnära som i telefon, handha kassan, sköta bokningar och vara ett administrativt stöd för arbetsterapeuterna och fysioterapeuterna. Ytterligare verksamhetsövergripande administrativa uppgifter förekommer. Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete med såväl patientkontakt som administrativa inslag i ett ambitiöst och generöst sammanhang.
Kvalifikationer
Du har goda digitala kunskaper (datorkunskaper) och ska ha intresse för personmöten i olika situationer. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från sjukhusreception och det är extra meriterande om du har tidigare kunskaper från arbete i vårt system Elvis. Vi förutsätter att du har ett positivt förhållningssätt, har god samarbets- och initiativförmåga och tycker om att vara ansiktet utåt och ge god service, såväl till patienter som arbetskollegor. Noggrannhet, flexibilitet och förmåga till självständigt arbete är också egenskaper som vi kommer lägga stor vikt vid samt personlig lämplighet.
Rekryteringsprocessen kommer ske omgående. Skicka gärna in din ansökan redan idag.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Snarast efter överenskommelse Tillsvidareanställning
ErsättningIndividuell lönsättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-01-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagVÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2020/6462".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Västra Götalandsregionen (org.nr 232100-0131)
Arbetsplats Sahlgrenska Universitetssjukhuset , Fysioterapi Mölndal
Jobbnummer 5509407
Observera att sista ansökningsdag har passerat.