Let´s Deal söker nya medarbetare till kundtjänst.
Manpower / Butikssäljarjobb / Göteborg
2016-05-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Let´s Deal söker nya medarbetare till kundtjänst." (publicerad 2016-06-01) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till Lets Deal. Vill du arbeta i en dynamisk och rolig miljö så tveka inte att söka den här tjänsten. Har du dessutom en bakgrund inom kundtjänst så är det mycket meriterande.
Du kommer att få arbeta med Let's Deals kunder och användare. Du ser hög servicegrad som en självklarhet och du tycker om att kommunicera både över telefon och mejl.
Har du passion för service? Motiveras du av på ett tydlig sätt bidra till försäljning och vill du vara en del av
Let's Deals kundtjänstavdelning? Hos Lets Deal är det ett högt tempo, korta
deadlines och hög energinivå. Miljön är innovativ och spännande, det ges möjlighet att vara
med i utvecklingen av arbetet och processerna.
Vad innebär rollen.
Rollen innebär att du hjälper Lets Deals medlemmar med deras frågor över både mail och telefon. Frågorna kan handla om allt från fakturering till betalning, leverans och produktfrågor. Du hanterar även administrationen kring kundens ärenden. I kontakten med kund ingår även merförsäljning av andra produkter och tjänster kopplade till Let's deal.
Här erbjuds möjligheten att ingå i ett positivt och framåtsträvande team. Du kommer vara med i olika utvecklingsprojekt på avdelningen och möjlighet att påverka en fortsatt uppbyggnad av en växande avdelning i internationell miljö.
Det här är ett konsultuppdrag med innebär att du blir anställd av Manpower men kommer att arbeta ute hos Lets Deal. Uppdraget är på ett år med möjlighet till förlängning.
Vad behöver du för att vara aktuell till tjänsten?
Erfarenhet att arbeta i en kundtjänst där service ses som en självklarhet.
Svenska i skrift och en god förståelse och kunskap i att kommunicera på svenska.
Erfarenhet av kundtjänst och du ser service som en självklarhet och är van vid att ta dialoger med kund över telefon och mejl.
Som person är du positiv, strukturerad och har lätt för att arbeta med parallella arbetsuppgifter. Du har förmågan att anpassa dig till olika personer på ett vänligt sätt och är lyhörd och uppmärksam på detaljer.
Du är en problemlösare som ser möjligheter och motiveras av korta deadlines och högt tempo. Du motiveras av tydliga och ambitiösa mål och delar gärna med dig av din positiva energi.
Publiceringsdatum2016-05-26Kontaktperson för detta jobbUrval och intervjuer sker löpande och du är varmt välkommen med din ansökan redan idag och tjänsten kan bli tillsa. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta konsultchef Maria Hempel på mail
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-12
Ange följande referens när du ansöker: 3572
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Hempel
mhempe@manpower.seFöretagManpower
AdressManpower
41463
41463 1480
KontorsadressGöteborg
Jobbnummer 2870139
Observera att sista ansökningsdag har passerat.