Ledningsassistent/Vd-assistent till ledande bolag

2Complete AB / Assistentjobb / Huddinge
2019-10-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ledningsassistent/Vd-assistent till ledande bolag " (publicerad 2019-10-30) ⬅️


Visa alla assistentjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Solna, Sundbyberg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-10-17

Arbetsuppgifter
Just nu söker vi för kunds räkning en Ledningsassistent. I din tjänst stöttar du ledningen med att bland annat planera och administrera ledningsarbete, föra protokoll, sammanställa rapporter, boka möten och resor samt förbereda presentationer. I din tjänst rapporterar du till VD.

Arbetstiderna är 8:00-16:45 och kontoret är placerat i söderort.

Några av dina arbetsuppgifter:

• Planera och administrera ledningsarbete
• Föra protokoll på ledningsmöten och bevaka ärenden, upprätta kallelser, dessa förekommer ofta på engelska
• Framställa presentationer i Powerpoint och Excell inför styrelsemöten, ledningsmöten
• Sammanställa rapporter, uppföljningsplaner och aktiviteter
• Intern kommunikation, Intranätet och mail m.m.
• Rese- och mötesarrangemang
• Resebokning, hotell bokning och taxi
• Förbereda och arrangera interna möten, events och kundbesök
• Planera och samordna kund- och personalaktiviteter
• Lokalfrågor, hålla i renoveringsprojekt på HK

Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjun.

Profil
Vi söker dig som har arbetat minst ett år i en roll som Administrativ Assistent, Vd-assistent, Ledningsassistent eller motsvarande. Du trivs i en assisterande roll med varierande arbetsuppgifter. Goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift är ett krav. Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav.

Som person är du strukturerad och säkerställer att dina arbetsuppgifter genomförs noggrant. Du trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du tycker om att samarbeta med andra. Du har ett starkt driv och vågar ta egna initiativ, samt att du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till nya arbetsuppgifter och situationer.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Siri Hågefalk på telefon 076-869 30 58 eller siri@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.

Sökord: Vd-assistent, Ledningsassisten, Administrativ Assistent, Administratör, Orderadministratör

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
2Complete AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2025".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
2Complete AB (org.nr 556811-8334), http://www.2complete.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
4858505

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: