Ledningsassistent till framtidsbransch

Holmen AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Holmen AB i Norrköping, Linköping, Nyköping, Örebro, Västerås eller i hela Sverige

Ett smart och meningsfullt valVill du bli vår kollega i en framtidsbransch med en klimatsmart råvara som utgångspunkt? Är du en engagerad och serviceinriktad person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö?

Din nya arbetsplats
I moderna lokaler mitt i Norrköping finns Holmen Papers huvudkontor med försäljnings- och marknadsavdelning. Här hjälper vi kunden att optimera sitt pappersval genom kommunikation, affärsutveckling, marknadsanalys, försäljning och kundservice. Härifrån sköter vi även produktions- och logistikplanering för hela Holmen Paper. Här har du alltid nära till kunniga och engagerade kollegor. Viljan att göra ett bra jobb och bidra till en grönare framtid är tydlig. Allt som allt är vi drygt 60 medarbetare som sitter i vackert belägna lokaler vid Strömmen i centrala Norrköping med bara några minuters promenad till resecentrum.

Din framtida utmaning
Då vår tidigare ledningsassistent har gått vidare internt inom företaget söker vi nu en ny kollega.

Som ledningsassistent kommer du att ha ansvar för att effektivt och proaktivt koordinera och supportera affärsområdeschef i det dagliga arbetet, det innefattar bland annat:

• Planera, koordinera och följa upp aktiviteter, konferenser, besök och event på ett framgångsrikt sätt

• Agera representant och ambassadör för Holmen Paper vid interna och externa besök samt säkerställa en högklassig service

• Fungera som kontaktperson för operativa husfrågor med fastighetsägare och andra hyresgäster från Holmen, säkerställa smidiga processer och goda relationer

Du kommer att rapportera till affärsområdeschef för Holmen Paper.

För att lyckas i rollen
Inom Holmen lägger vi stor vikt vid ditt medarbetarskap och din personliga inställning. Du förstår din och dina arbetskamraters betydelse för framgång, utveckling, och för en god arbetsmiljö.

Du som söker är en engagerad person med hög integritet. Som person är du flexibel och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter, kan prioritera effektivt samt ser möjligheter i förändringar.

Din strukturerade och organiserade approach gör att du kan hantera komplexa arbetsuppgifter på ett effektivt sätt och tar ansvar för att leverera resultat inom givna tidsramar. Du har en god förmåga att arbeta självständigt, ta initiativ och att driva processer framåt samtidigt som du ser brett samarbete som en förutsättning för att nå bästa möjliga resultat.

Som ledningsassistent är du en given ambassadör för såväl interna som externa kontakter och du drivs av att leverera högklassig service!

Du som söker har en gymnasieexamen och minst några års arbetslivserfarenhet, gärna som assistent eller där administrativt arbete och koordinering har vart en viktig del av dina arbetsuppgifter.

Utöver detta finns det ett antal erfarenheter och kunskaper som vi ser som nödvändiga i tjänsten:

• Mycket god kunskap och vana av att använda datorn som arbetsverktyg
• Mycket goda kunskaper i att uttrycka dig professionellt i svenska och engelska i både tal och skrift
• B-körkort

Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig möjligheten att verka i ett väletablerat och modernt skogsföretag tillsammans med engagerade och professionella kollegor. Vi brukar beskriva oss som det lilla stora företaget.

Hos oss får du det bästa av två världar - du arbetar i en prestigelös organisation med snabba beslutsvägar och korta avstånd från idé till genomförande.

Vi erbjuder dig ett utvecklande arbete med stort eget ansvar. Vi har en öppen och välkomnande atmosfär som genomsyras av våra värderingar mod, engagemang och ansvar.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse.

I denna rekrytering behöver du endast bifoga CV, inget personligt brev, samt besvara några urvalsfrågor. Välkommen med din ansökan!

Vi får skogen att växa och ge

Holmens verksamhet utgår från kraften som finns i skogen. Träden som växer, vattnet som rusar i älvarna och vinden som blåser i trädtopparna. Det är kärnan i Holmen, en affär byggd på skogens kretslopp och de förnybara produkter vi kan skapa av detta. Våra affärsområden är Skog, Energi, Trävaror, Kartong och Papper. Vi är 3 500 medarbetare som med mod, engagemang och ansvar skapar en hållbar framtid.

Innovativa pappersprodukter av färsk fiber Holmen utvecklar innovativa pappersprodukter av färsk fiber, väl anpassade för böcker, magasin, reklam och förpackningar. Vi specialiserar oss på de användningsområden där lätta papper med hög bulk och ljushet samt goda tryckegenskaper är
en fördel. Den färska fibern från hållbart brukade skogar är också en förutsättning för morgondagens returpapper. Våra bruk ligger i Braviken utanför Norrköping och i Hallstavik norr om Stockholm.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Holmen AB (org.nr 556001-3301), https://www.holmen.com/sv

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Holmen

Kontakt
Unionen
Katarina Granö
katarina.grano@holmen.com
070-2582066

Jobbnummer
8304537

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Holmen AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Holmen AB: