Ledningsassistent med ansvar och driv

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Göteborg, Mölndal, Borås, Trollhättan, Vänersborg eller i hela Sverige

Är du på jakt efter ett omväxlande arbetet där du får axla ansvar och verkligen känna dig behövd? Brukar din omgivning beskriva dig som trevlig, noggrann och hjälpsam? Tycker du om att planera och är du den som oftast har koll på saker och ting? Då kan det här vara något för dig!

Publiceringsdatum
2015-11-12

Beskrivning
Vi på Perido söker en initiativtagande problemlösare till en ledningsassistentroll på ett stort företag inom kollektivtrafik. Företaget har flera regionala kontor, varav denna tjänst är placerad på Göteborgskontoret.

Som ledningsassistent ansvarar du exempelvis för handläggning och samordning av administrativa arbetsuppgifter inom delar av VDstaben, framtagning av statistik, presentationsmaterial, underlag, skrivelser och redovisningar, administrera och föra anteckningar vid olika möten och fakturahantering till delar av VDstaben. Inom tjänstens ramar förekommer daglig kontakt med både interna och externa kontakter, bland annat med myndigheter och samarbetspartners som efterfrågar information. Då kontaktytorna är många är det bra om du känner dig bekväm med detta och att du har ett naturligt servicetänk. För att uppnå god kvalitet på din service och i ditt arbete överlag tror vi att du är lyhörd, noggrann och stresstålig. Du som arbetar utifrån en helhetssyn på situationer i arbetet och inte räds för att ta initiativ och hugga i när det behövs är exakt den som behövs till denna roll!

Känner du dig träffad? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil för detta jobb
• Eftergymnasial utbildning
• Mycket goda datorkunskaper, särskilt inom Officepaketet, webbpublicering och statistik
• God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift

Meriterande

• Erfarenhet av administrativt arbete inom större företag
• God förmåga att uttrycka dig på engelska i tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Deltid på 50 %, konsultuppdrag till 2016-05-31 med god möjlighet till förlängning. Tillträde så snart som möjligt.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 12669MT i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
12669MT

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 12669
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2525854

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: