Lednings- och besökskoodinator till Holmen Board and Paper
Holmen AB / Administratörsjobb / Hudiksvall
2025-09-02
Visa alla administratörsjobb i Hudiksvall,
Nordanstig,
Söderhamn,
Ljusdal,
Bollnäs eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Holmen AB i Hudiksvall,
Nordanstig,
Ljusdal,
Sundsvall,
Härnösand eller i
hela Sverige Ett smart och meningsfullt valVill du vara med och skapa minnesvärda upplevelser för våra besökare - samtidigt som du spelar en viktig roll i att stötta platsledningen i en internationell och hållbar verksamhet? Då kan rollen som Lednings- och besökskoodinator på Holmen Board and Paper i Iggesund vara helt rätt för dig.
Din nya arbetsplats
Holmen Board and Paper utvecklar premiumkartong och innovativa pappersprodukter för kunder världen över. Med huvudkontor i Norrköping och fyra produktionsanläggningar i Sverige och England kombinerar vi hållbarhet, innovation och kundfokus.
Tjänsten som Lednings- och besökskoodinator hör organisatoriskt till vårt huvudkontor i Norrköping, men din arbetsplats blir Iggesunds Bruk - en internationell och hållbar verksamhet där vi tillverkar vår världsledande kartong Invercote. Här arbetar cirka 700 engagerade kollegor och vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö vid Hälsinglands kust, med stora möjligheter att utvecklas och växa tillsammans med oss.
Din framtida utmaning
Som Lednings- och besökskoodinator har du en viktig roll i att skapa professionella upplevelser för våra kunder och besökare, samtidigt som du stöttar platsledningen i det dagliga arbetet. Rollen kombinerar externa möten med interna uppgifter som bidrar till en smidig och välfungerande verksamhet.
I rollen som Besökskoodinator planerar och genomför du besöksverksamheten - från bokningar av lokaler till teknik och material. Du bidrar till att stärka relationer och lyfta fram Holmens hållbarhetsarbete, kvalitet och kultur.
Som Ledningskoordinator är du ett administrativt stöd till platschefen och ledningsgruppen. Du kommer vara delaktig i ledningens arbete genom att ta fram nyckeltal, förbereda presentationer, delta på ledningsmöten, samordna interna event, publicera nyheter, hantera inköp samt se till att konferensrum och andra utrymmen fungerar väl.
Du har breda kontaktytor och blir en viktig ambassadör för verksamheten - med uppdraget att skapa stolthet, bygga relationer och bidra till en effektiv vardag.
Publiceringsdatum2025-09-02Dina arbetsuppgifter• Planera och genomföra kundbesök och bidra till en professionell helhetsupplevelse för gäster och medarbetare
• Stödja platschef och ledningsgrupp med administration och övriga koordinerande uppgifter
För att lyckas i rollen
Vi tror att du har en avslutad gymnasieutbildning, goda kunskaper i engelska - både i tal och skrift - samt B-körkort. Det är meriterande om du har erfarenhet från serviceyrken, koordinerande roller eller har arbetat/studerat utomlands. Goda kunskaper i excel och ppt.
För att trivas och lyckas i rollen behöver du vara flexibel och lösningsorienterad, även när förutsättningarna snabbt förändras. Du är strukturerad och organiserad, med förmåga att driva uppgifter i mål. Samtidigt är du kommunikativ och samarbetsinriktad, med en naturlig känsla för service och kvalitet. Genom ditt engagemang skapar du förtroende och bygger goda relationer - både internt och externt.
Vill du bidra till kundupplevelser i världsklass och samtidigt utveckla vår verksamhet inom Board and Paper? Då kan det här vara nästa steg för dig.
Tjänsten är ett vikariat på ett år med möjlighet till förlängning.
Vi erbjuder dig
Hos Holmen Board and Paper blir du en del av en värderingsstyrd organisation där hållbarhet är i fokus. Vi erbjuder dig en roll med stort ansvar och möjlighet att påverka, förtroendearbetstid och stationering på vårt bruk i Iggesund. Här finns också ett engagemang för din kompetensutveckling och en kultur som präglas av transparens och samarbete.
Vill du bidra till kundupplevelser i världsklass och samtidigt utveckla vår verksamhet inom Board and Paper? Då kan det här vara nästa steg för dig.Vi vill gärna ha dig på plats snart som möjligt och hoppas därför få din ansökan senast 23 september.
Ansök till Holmen Board and Paper nu och bli en del av en hållbar framtid!
Ansök redan idag!
Vi får skogen att växa och ge
Holmens verksamhet utgår från kraften som finns i skogen. Träden som växer, vattnet som rusar i älvarna och vinden som blåser i trädtopparna. Det är kärnan i Holmen, en affär byggd på skogens kretslopp och de förnybara produkter vi kan skapa av detta. Våra affärsområden är Skog, Energi, Trävaror, Kartong och Papper. Vi är 3 500 medarbetare som med mod, engagemang och ansvar skapar en hållbar framtid.
Premiumkartong och innovativa pappersprodukter av färsk fiber Holmen utvecklar premiumkartong och innovativa pappersprodukter för allt ifrån kosmetik, elektronik, läkemedel och livsmedel till böcker, magasin, reklam och transportförpackningar. Våra produkter uppskattas av medvetna kunder tack vare sina utmärkta produktegenskaper och låga klimatavtryck. Vi använder färska fiber från hållbart brukade skogar. Våra anläggningar för produktion och förädling ligger i Braviken, Hallstavik, Iggesund och Strömsbruk, Sverige, samt i Workington, Storbritannien.
Ersättning Enligt avtal Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-10-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Holmen AB (org.nr 556001-3301),
https://www.holmen.com/sv Tillgång till bil För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Holmen
Kontakt Visiting Services Manager
Rebecka Almeflo Sjölund
rebecka.almeflo.sjolund@holmen.com rebecka.almeflo.sjolund@holmen.com Jobbnummer 9486886