Ledigt säsongsjobb som kundmottagare på Bilia i Stockholm
Manpower Industri & Logistik Huvudkontor / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Industri & Logistik Huvudkontor i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige Inför högsäsongen söker vi nu flera kundmottagare som kan hjälpa till att förstärka verksamheten. Vi söker dig som har erfarenhet av servicearbete, är självgående och bemöter kunder på ett professionellt sätt. Resten får du lära dig på plats! Välkommen att söka tjänsten idag!
Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Vi söker nu kundmottagare till en av våra kunder i Stockholmsområdet inför däcksäsongen. Bilia är en av landets mest välkända bilkedja och har verkstad i bland annat Södertälje, Segeltorp, Nacka, Vinsta och Solna.
Vad innebär tjänsten?
Som kundmottagare har du en viktig roll under däcksäsongen. Det är du som ser till att kunderna får ett bra bemötande och att de får den hjälp de behöver. Du kommer att förstärka verksamheten under dess mest händelserika högsäsong. Förbered dig på högt tempo men också härlig stämning och bra betalt!
Uppdraget startar i mars och beräknas pågå till slutet av april med chans till förlängning. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund. Din anställning börjar med en teoretisk utbildning, under en dag, i början av säsongen.
Arbetstiderna är vardagar kl. 07-16 men även kl. 09-18 kan förekomma. Lönen för detta uppdrag är väldigt attraktiv.
Vad gör man som kundmottagare under däcksäsong?
• Du tar emot kunderna när de kommer till verkstaden
• Genomför bokningar
• Reservdelsbeställningar
• Fördelar jobb till däckmontörer.
Du arbetar med kunden i fokus samt säljer in verksamheten på ett positivt sätt.
Vad måste jag uppfylla innan jag börjar som kundmottagare?
• Du ska vara tillgänglig för att starta i mitten av mars och kunna arbeta på angivna arbetstider tom slutet av april eller längre.
• Du har flytande kunskaper i svenska i tal och skrift.
• Du har erfarenhet av servicearbete, gärna inom bilbranschen.
• Meriterande är om du har erfarenhet av kundmottagning, stort bilintresse/erfarenhet och vet vad god service innebär.
Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Du är ordningsam, arbetar bra i team, är självgående och bemöter kunder på ett professionellt sätt. Vidare är det viktigt att du är flexibel i ditt arbetssätt och att du periodvis kan jobba i ett högt tempo mot tidsatta mål.
Hur söker jag jobbet?
Är du den vi söker? Sök tjänsten via ansökningslänken. Registrera ditt CV via
www.manpower.se . Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? Ring Manpower Talent Center på 08-452 33 10. För tekniska frågor vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00.
Vad kan ni erbjuda mig?
• En ovärderlig chans att snabbt skaffa dig erfarenhet inom industri och lager.
• Möjligheter till att bygga upp ett kontaktnät inom branschen.
• Anställning enligt kollektivavtal med LO.
• Friskvårdsbidrag
• En personlig konsultchef.
För fler jobbtips, gilla oss på Facebook!
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2015-12-18ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Alfström
FöretagManpower Industri & Logistik Huvudkontor
AdressManpower Industri & Logistik Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 2583157
Observera att sista ansökningsdag har passerat.