Ledigt jobb som Orderadministratör i Karlstad
Manpower AB / Ekonomiassistentjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
Vi söker dig som vill jobba deltid som orderadministratör på ett företag i Karlstad. Företaget jobbar inom verkstadsindustrin och är ett välkänt bolag på den internationella marknaden. Detta jobb passar därför dig som vill jobba i en internationell miljö och trivs med varierade arbetsuppgifter, både inne på kontoret och ute på lagret. Tjänsten är deltid på 50 % till en början, därefter finns stora möjligheter till utökning upp till 100 %. På sikt finns även möjlighet till anställning direkt av vår kund.
Arbetstiderna är förlagda till vardagar, 10.00-15.00 med möjlighet till flextid.
Publiceringsdatum2017-10-27Dina arbetsuppgifterI rollen som orderadministratör kommer du att arbeta med diverse olika arbetsuppgifter. En stor del av arbetet innebär hantering av inkommande sändningar, orderhantering, offertarbete, fakturering och hantering av reklamationer. Rollen innebär mycket kundkontakt över både telefon och e-post. Till viss del kommer du även få arbeta ute på lagret med inventering samt inkommande och utgående paket. Truckkörning kan förekomma.
Vem är Du?
Vi söker dig som har erfarenhet av ekonomiarbete samt orderhantering sedan innan och vill arbeta i en blandad roll som innebär att du uppskattar att arbeta både praktiskt men även administrativt med uppgifter. Att du är säljande och har ett driv är något som kommer väl till hands i denna roll. Vi ser även gärna att du arbetat i en internationell miljö sedan innan och känner dig trygg med att kommunicera med kunder på främst engelska. Du som person ska vara prestigelös, inte vara rädd för att hugga i, driven och flexibel. Har du erfarenhet av affärssystemet Movex, eller liknande affärssystem, ser vi detta som meriterande.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag, där du har möjlighet att skaffa mycket erfarenhet och kompetens på kort tid.
Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertid- samt Ob-ersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.
Hur söker jag jobbet?
Är du intresserad av tjänsten ansöker du via länken nedan, vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-post.
För mer information är du välkommen att kontakta konsultchef Sofie Petersson,
Vänta inte med din ansökan då intervjuer och urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Temporary
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-17
Ange följande referens när du ansöker: 33303
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofie Petersson
Sofie.Petersson@manpower.seFöretagManpower AB
AdressManpower AB
65225
65225 1780
KontorsadressJärnvägsgatan 6
Jobbnummer 3771128
Observera att sista ansökningsdag har passerat.