Ledigt jobb som löneansvarig.

Experis / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Alingsås eller i hela Sverige

Vi på Experis Finance söker omgående en löneansvarig till vår kund som arbetar inom medicin- och biotekniksbranschen i Göteborg. Detta är ett långsiktigt uppdrag. Om tjänstebeskrivningen stämmer överens med dina tidigare erfarenheter ser vi gärna att du ansöker så snart som möjligt. Varmt välkommen till en fortsatt karriär hos oss på Experis!

Löneansvarig till spännande bolag inom medicin- och biotekniksbranschen i Göteborg.

Nu söker vi på Experis Finance en löneansvarig till vår kunds spännande verksamhet. Har du tidigare erfarenhet av löner, pensioner och bokslutsarbete? Läs gärna mer om rollen och ansök redan idag då tillsättning av tjänsten skall ske så snart som möjligt. För detta uppdrag finns det stora möjligheter till en kommande anställning hos kund. Urvalsprocessen sker löpande, det är därför viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Arbetsbeskrivning

Som löneansvarig inom denna tjänst får du möjlighet att arbeta i en växande organisation. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta löpande bokföring inom lön, pensioner, reseräkningar och tjänstebilar. Du arbetar främst med svenska löner men också med avstämningar gentemot utländska löner. Inom din tjänst finns också ansvaret som kontaktperson mot försäkringsmäklare avseende dina kunskapsområden och du upprättar självständiga månadsbokslut. Genom att använda dig av tidigare erfarenheter inför du förbättringar och dokumenterar ditt arbete väl. Du arbetar inom HR-gruppen som består av fem medarbetare och rapporterar till HR-chefen.

Vem är du?

Som person ser vi gärna att dina främsta egenskaper är ditt noggranna sätt samt din förmåga att vara drivande inom interna processer i ditt område. Du är en utvecklande medarbetare med ordningssinne samt en god social och samarbetsförmåga. Utöver detta är du nyfiken och prestigelös.

Krav och utbildning

Du är gymnasieekonom eller motsvarande och har arbetat i ca tre år i en liknande roll. Goda kunskaper i Excel och andra Officeprogram är en självklarhet och det är meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Hogia. Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

Vad kan vi erbjuda dig

Vi på Experis är stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig unika utvecklings- och karriärmöjligheter. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal och vi försöker alltid utgå från att våra konsultkollegor skall ha en fast tillsvidareanställning.

Kontaktperson
Ansök genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande. För mer information om Experis Finance och vad vi kan erbjuda dig är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Matilda Pihl på Observera att ansökan ska innehålla ett uppdaterat och aktuellt CV samt ett personligt brev där du beskriver varför du är rätt person för tjänsten utifrån kraven ovan. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2016-11-09

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-19
Ange följande referens när du ansöker: 13135
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matilda Pihl matilda.pihl@se.experis.com

Företag
Experis

Adress
Experis
41106
41106 1480

Kontorsadress
Lilla Bommen 5

Jobbnummer
3150579

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis: