Ledigt jobb som Kundvärd i Gävle
Manpower AB / Vaktmästarjobb / Gävle
2021-08-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ledigt jobb som Kundvärd i Gävle" (publicerad 2021-09-16) ⬅️
Visa alla vaktmästarjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Gävle,
Sandviken,
Ockelbo,
Tierp,
Hofors eller i
hela Sverige Just nu söker vi på Manpower nya stjärnor till jobb inom serviceavdelningen hos vår uppdragsgivare i Gävle. Här skaffar du dig ovärderlig arbetslivserfarenhet inför framtiden och får möjligheten att arbeta på en trevlig arbetsplats tillsammans med drivna och erfarna kollegor! Låter det kul? Det är det! Vänta inte med att skicka in din ansökan!
Det här är ett konsultuppdrag som varar i sex månader med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår uppdragsgivare.
Vad gör man som Kundvärd?
Som kundvärd arbetar du för att ge bästa möjliga service till både medarbetare och besökare på kundens kontor. I rollen kommer du att arbeta både administrativt och praktiskt. Exempel på arbetsuppgifter kan bland annat vara:
* Bemanna receptionen
* Posthantering
* Administrera rapporteringssystem, felhanteringssystem mm.
* Flytt och kordenering av möbler och elektronik
* Enklare reparationer
* Interntransporter
Vem är du?
För att lyckas i rollen som kundvärd är det viktigt att du är flexibel i ditt arbetssätt. Ingen dag är den andra lik och det gäller att hugga i där det behövs. Som person får du gärna vara social och utåtriktad med känsla för kvalité och ansvar. En stor portion energi och tålamod kommer att ta dig långt, samtidigt som det är viktigt att du noggrann.
Utöver detta får du gärna:
* ha god fysik, då delar av tjänsten innefattar flytt av tung kontorsutrustning
* ha ett sinne för ordning och reda
* uppskattar att få jobba med service
* är duktig på att interagera med olika sorters människor
* gilla att arbeta administrativt
* inneha B-körkort
Erbjudande
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Sök tjänsten i dag!
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Daniel Karlsson Axelsson på e-post
Daniel.Karlsson.Axelsson@manpowergroup.se Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
Publiceringsdatum2021-08-09ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagManpower AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "d902bb65-02a0-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Jobbnummer 5891922
Observera att sista ansökningsdag har passerat.