Ledigt jobb som kontorsansvarig ledningsassistent i Lund

Experis / Ekonomiassistentjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis i Malmö, Lomma, Lund, Trelleborg, Landskrona eller i hela Sverige

Vår kund i Lund söker just nu en ny kontorsansvarig ledningsassistent. Uppdraget är på heltid med start så snart som möjligt. Vår kund önskar börja hyra in dig som konsult från oss till att börja med men om ömsesidigt tycke uppstår tänker de sig att de gärna vill anställa dig framöver.

Vad innebär rollen?

I arbetet ingår att assistera VD och dina kollegor med sedvanliga sekreteraruppgifter som exempelvis protokollskrivning, framtagning och sammanställning av styrelse- och rapportmaterial samt att planera och genomföra externa och interna möten och event. Även en del löpande ekonomi, fakturakontering och rapportframtagning kommer att ingå.

I kontorsansvaret ingår ett övergripande funktionsansvar för kontoret. Det innebär att du är den som håller i alla de trådar ingen annan håller i. Du har kontakten med fastighetsvärden, larmbolaget, städbolaget, fönsterputsaren mm. Du administrerar nycklar/taggar och sköter alla indirekta inköp såsom kaffe, toalettpapper, kontorsmaterial, gröna växter mm. Du tar emot besökare, hanterar inkommande och utgående post och ser till att kontorsmaskinerna och inte minst kaffemaskinen fungerar. Du är den som håller kontoret i ett snyggt, fungerande och trevligt skick och när något fallerar ja, då är det till dig man kommer...

Vem är det vi söker?

För att trivas i denna roll tror vi att du är en person som älskar att serva och underlätta för andra och att du därför också gör det med ett leende. Du är positiv, mån om dina kollegor och sprider en god stämning på din arbetsplats. Du är inte rädd för att ta tag i uppdykande "problem" och du kan se och komma med förbättringsförslag.

Publiceringsdatum
2018-09-21

Kvalifikationer
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av administrativt arbete och av en servicefunktion. Du har läst lite ekonomi på högskolenivå och har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du måste också kunna arbeta obehindrat i Outlook, Word, Excel och PowerPoint.

Som person är du självgående med hög samarbetsförmåga och god känsla för service. Du är social, noggrann och arbetar på ett strukturerat sätt. Du är också en duktig kommunikatör med gott omdöme och hög integritet.

Så ansöker du
Ansök gärna snarast via ansökningslänkarna. Vi arbetar med löpande urval varför tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens slut.

Välkomen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-10
Ange följande referens när du ansöker: d5e6c89e-0008-
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Åsa Nelson asa.nelson@se.experis.com +46768120229

Företag
Experis

Adress
Experis
20123
20123 1280

Kontorsadress
Studentgatan 4

Jobbnummer
4362108

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis: