Ledigt jobb som ekonomiassistent i centrala Helsingborg

Experis / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
2018-01-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ledigt jobb som ekonomiassistent i centrala Helsingborg" (publicerad 2018-11-06) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis i Helsingborg, Höganäs, Landskrona, Ängelholm, Lomma eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, HR, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Vår konsultverksamhet i Helsingborg söker nu en erfaren ekonomiassistent till ett uppdrag året ut med placering på ett trevligt företag i centrala Helsingborg.

Publiceringsdatum
2018-01-17

Dina arbetsuppgifter
Detta är en klassisk, bred ekonomiassistentroll där du självständigt kommer att arbeta med ekonomiflödet så som kund- och leverantörsreskontra, betalningar, avvikelsehantering, lageravstämning, Intrastatredovisning och med att förbereda underlag till och assistera vid bokslut. Du kommer att ha ett nära samarbete med Senior Accountant. Du är inte ansvarig för lönehanteringen men vid behov kommer du att stötta din kollega. (Handlar om ett tiotal löner)

Vem söker vi?

Till detta uppdrag söker vi dig som har ett par års erfarenhet av löpande bokföring. Du ska förstå hur det löpande hänger ihop och kunna arbeta självständigt med det men behöver inte själv kunna göra några bokslut. Då du sitter på ett mindre kontor med god stämning är det viktigt att du är prestigelös och precis som övriga kan rycka in och hjälpa till där det behövs. Idag arbetar men i Visma men kommer under året att implementera SAP så givetvis är erfarenhet från dessa system meriterande. Företaget är internationellt varför goda kunskaper i engelska är ett krav. Tillsättning omgående.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Vi ser fram emot din ansökan. Notera att urval sker löpande då uppdraget kan tillsättas omgående. Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta Experis, konsultchef, Åsa Nelson på , alt. 040-660 63 67.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 36663
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Åsa Nelson asa.nelson@se.experis.com 040-660-63-67

Företag
Experis

Adress
Experis
25278
25278 1283

Kontorsadress
terminalgatan 1

Jobbnummer
3909811

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis: