Ledigt jobb som administratör!
Manpower AB / Backofficejobb / Göteborg
2020-01-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ledigt jobb som administratör!" (publicerad 2021-03-15) ⬅️
Visa alla backofficejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du en självgående person som är duktig på administration? Gillar du att arbeta med siffror och trivs du med ordning och struktur? Då har vi tjänsten för dig! Sök jobbet som administratör till Dekra redan idag, tjänsten startar omgående!
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Vad innebär uppdraget som administratör?
DEKRA verkar för ökad säkerhet inom en rad branscher via oberoende besiktning, provning och certifiering. Till DEKRAs administrativa avdelning söker vi nu en administratör till funktionen Backoffice, en funktion som huvudsakligen hanterar inkommande samtal och mail från kunder och verksamheten.
Rollen som administratör innebär bland annat att arbeta med administration, fakturering och inkommande samtal på Dekras kontor i Gamlestan. En stor del av uppdraget innebär att via telefon och mail hjälpa kunder med ärenden, där vissa ärenden kan besvaras direkt medan andra skickas vidare inom organisationen. Dessa ärenden kan handla om besiktning, inköpsordernummer eller fakturor som inte stämmer. Ytterligare ansvarsområden som ingår i rollen är bl.a. post- och godshantering, kundbesök och event, samt diverse administration kopplat till avdelningen.
Exempel på arbetsuppgifter:
* Ta emot inkommande samtal från kunder via telefon
* Besvara kundfrågor via mail
* Administrera kundbeställningar
* Administrativt underhåll i affärssystem
* Övriga kontorssysslor
Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss på Manpower med start omgående och som initialt sträcker sig till oktober 2020 med goda chanser till förlängning. Arbetstiderna är måndag-fredag kl 07.30-16.30 och sysselsättningsgraden för tjänsten är 100%. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår kund.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst eller i liknande funktion. Därmed har du god telefonvana och är van vid att hantera ärenden via mail. För att trivas i rollen är du prestigelös, positiv och serviceinriktad. Du är självständig i ditt arbete och har ett högt kundfokus för såväl externa som interna kunder. Du trivs i en roll där du får hjälpa andra och har alltid ett professionellt bemötande.
Meriterande:
* Tidigare erfarenhet från fakturering
* Tidigare erfarenhet av arbete i CRM-systemet Lime
Hur söker jag tjänsten?
Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på
http://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar
Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00
Vid andra frågor får du gärna maila mig på
Erik.Kamp@manpower.seVarmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
Publiceringsdatum2020-01-14ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagManpower AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "6ea250e1-5389-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Arbetsplats Manpower
Jobbnummer 5039223
Observera att sista ansökningsdag har passerat.