Ledigt jobb som administrativ IT support - Linköping

Experis / Supportteknikerjobb / Linköping
2017-05-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ledigt jobb som administrativ IT support - Linköping" (publicerad 2017-05-29) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis i Linköping, Finspång, Norrköping, Askersund, Katrineholm eller i hela Sverige

Vill du jobba som administrativ It support på ett stort företag mitt i Linköping? Då har vi på Experis IT tjänsten för dig! Vi söker nu dig som har hög servicenivå och god kundförståelse till ett spännande uppdrag inom IT. Vi rekryterar omgående så ansök till jobbet redan idag!

IT, Information technology, IT-support, IT support, Request, Technology, Software, Systems, IT-administration, IT-admin, AD, Active directory, Outlook,Exchange, RAS, ITIL V3



Hur ser arbetet som administrativ It support ut?

I ditt arbete kommer du besvara förfrågningar och beställningar från kunder/användare gällande It administration. Du skall i arbetet ha förmåga att ge professionell service vid utförande av IT beställningar som till exempel lösenords och kontoförfrågningar.



Vem är du?

Till detta uppdrag söker vi dig som vill ta anställning som konsult hos oss på Experis.

Vi söker dig som har ett stort intresse för IT och teknik och som vill jobba med service inom området. Du skall trivas med kontinuerlig kundkontakt, vara kommunikativ och ha lätta för att samarbeta med andra. I ditt arbete skall du vara driven och engagerad samtidigt som du är noggrann. Du behöver som minst gymnasieexamen, meriterande är om din examen är inom IT-området.

För att passa i rollen behöver du:

• Erfarenhet av AD, Outlook/Exchange och RAS.

• Då många av våra kunder är internationella är det ett krav att kunna förstå, tala och skriva engelska.

• Erfarenhet av ärendehanteringssystem

• ITIL V3 Foundation inom IT Service Management

• Erfarenhet av arbete i en processtyrd verksamhet

• Kunna diagnostisera och kategorisera problem snabbt men med kvalité vid första samtalet med kund då man även stöttar first line.



Mer information om företaget och rollen ges vid en personlig intervju.

Arbetstider: Vardagar, kontorstid

Uppdragslängd: Långsiktigt - minst 6 mån med god chans till förlängning

Omfattning: 100 %

Ort: Linköping



Vad kan vi erbjuda dig?

Förutom en god erfarenhet och ett roligt och intressant uppdrag, ger konsultanställningen dig en rad förmåner.

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.



Publiceringsdatum
2017-05-10

Så ansöker du
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila Kandidatspecialist My Ambrén på

Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-31
Ange följande referens när du ansöker: 22763
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
My Ambrén My.Ambren@se.experis.com

Företag
Experis

Adress
Experis
58224
58224 0580

Kontorsadress
Tanneforsgatan 3

Jobbnummer
3488061

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

         

Prenumerera på jobb från Experis

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis: