Ledigt jobb inom kundtjänst för Canal Digital Norge
Manpower Huvudkontor / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Drivs du av att ge bra service, få möjlighet att påverka din lön och att arbeta tillsammans med härliga kollegor? Då är detta ett arbete för dig! Hos vår kund, Teleperformance Nordic i Göteborg, finns det nu ett ledigt jobb inom kundtjänst för Canal Digital Norge. Är du tävlingsinriktad och driven kommer du trivas superbra!
Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Teleperformance Nordic arbetar globalt med kundservice för flera olika företag och de har varit verksamma i branschen sedan 1978. Kontoret i Göteborg är centralt beläget på Masthuggstorget och det är en fartfylld miljö med härliga kollegor som du även kommer att umgås med utanför jobbet.
Du kommer att få ta del av många tävlingar där det finns möjlighet att vinna såväl resor som tekniska prylar.
Vad betyder tjänsten för företaget?
Den är A och O i företagets verksamhet. Tillsammans med dina kollegor jobbar du aktivt med att ge den bästa möjliga servicen för att nå företagets uppsatta mål.
Vad gör man i en kundtjänst?
Du arbetar med inkommande samtal för Canal Digital Norge och hanterar frågor som bland annat rör:
• Abonnemang
• Fakturor
• Köp av tilläggstjänster
Du arbetar även med merförsäljning i det dagliga arbetet, där du ser det både som en förlängning av den service du ger samt en trigger i ditt arbete.
Du jobbar 30-40 timmar/vecka. Kundtjänsten har öppet måndag-fredag, 8-23, lördag 9-20 och söndag, 10-20.
Uppdraget startar omgående med en två veckor lång utbildning där teori och praktik varvas.
Vad måste jag uppfylla innan jag börjar som kundtjänstmedarbetare?
Du talar och skriver obehindrat på svenska samt känner dig helt bekväm med att ta ett samtal på engelska. Då du kommer svara på samtal från norska kunder ser vi att du har lätt för att förstå även det norska språket.
Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna av något servicejobb.
Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Vi tycker att din personlighet, vilja och potential är viktigast! Du får alla verktyg för att göra ett bra jobb, det du bidrar med är stort personligt driv.
Vi tror att du är utåtriktad, ödmjuk och ansvarsfull och du motiveras av att nå uppsatta mål.
Hur söker jag jobbet?
Sök tjänsten via ansökningslänken. Registrera ditt CV via
www.manpower.se . Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? Ring Manpower Talent Center på 031-61 72 30. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.
Vad kan ni erbjuda mig?
• Fast grundlön plus Ob-tillägg samt goda möjligheter till bonus
• Ovärderlig arbetslivserfarenhet för din fortsatta yrkeskarriär
• Löpande coaching/utbildning
• Friskvårdsbidrag
• En personlig konsultchef
• Anställning enligt kollektivavtal med Unionen
Gilla oss på Facebook!
Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2015-04-17ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-25
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktJonna Lange 031-617230
FöretagManpower Huvudkontor
AdressManpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2253244
Observera att sista ansökningsdag har passerat.