Ledigt jobb i Canal Digitals norska kundtjänst i Göteborg!

Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor i Göteborg, Stenungsund, Borås, Trollhättan, Uddevalla eller i hela Sverige

Gillar du att utmana dig själv och vill skaffa dig en grym erfarenhet för framtiden? Är du dessutom bekväm i att förstå det norska språket? Då passar du perfekt för detta jobbet som kundtjänstmedarbetare på Canal Digital! Läs vidare nedan för mer information om jobbet.

Vad gör en kundtjänstmedarbetare?
Du kommer att jobba med att ta emot samtal av norska kunder som primärt ringer in för att de har frågor och funderingar kring abonnemang och tjänster, eller för att de vill teckna nya varor och tjänster hos Canal Digital.

Tjänsten är på 80%, där arbetstiden är förlagd till vardagar, kvällar och helger. Man kommer att börja omgående och startar då med en betald utbildning.

Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Canal Digital är en av de största bolagen inom satellit-tv-distribution i Sverige/Skandinavien. Du kommer att jobba för Canal Digital och ta emot samtal från norska kunder.
Du kommer alltså att bli en del av ett stort, välkänt och väletablerat företag där det råder en härlig gemenskap kollegorna emellan. På företaget finns mycket goda utvecklings- och karriärmöjligheter.

Vad måste jag kunna innan jag börjar som kundtjänstmedarbetare?
• Du ska förstå det norska språket utan problem. Du kommer dock att kunna prata svenska med kunderna.
• Då merförsäljning är en viktig del i arbetet är det viktigt att du gillar att jobba mot uppsatta mål.

Detta betyder att ingen tidigare erfarenhet krävs utan det viktiga är att du gillar att jobba med människor och brinner för service! Vi ser att du som söker ska ha rätt inställning och vilja att lära dig nya saker. För att vara aktuell måste du ha fyllt 18 år.

Hur söker jag jobbet?
Det är superlätt! Sök tjänsten via ansökningsknappen. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?
1.Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar
2.Jag kan också nås på telefon 031-617282
3.Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på kajsa.eriksson@manpower.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Vad händer när jag skickat in min ansökan?
Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.
Eter att ansökan är inskickad kommer du få ett mejl skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen.

Vi arbetar för att du ska få svar på din ansökan inom 2-3 veckor, antingen via telefon eller mail.

Vad kan ni erbjuda mig?
Här är jobbet för dig som söker en utmaning och en trygg arbetsgivare:
Du får såklart lön, semester och extra betalt kvällar. Lönen består av en fast grundlön plus att du utöver det ingår i kundens bonussystem. Allt enligt kollektiv avtal med Unionen

Gilla oss på Facebook!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2016-09-12

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kajsa Eriksson

Företag
Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor

Adress
Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
3041362

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Försäljning/Kundservice Huvudkontor: