Ledigt jobb Ekonomiassistent internationell koncern i Kista

Experis / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis i Stockholm, Solna, Huddinge, Järfälla, Täby eller i hela Sverige

<iframe width="916" height="515" src="https://www.youtube.com/embed/46LNkKjHAhM" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Trivs du i en miljö där din innovativa förmåga kommer till sin rätt? Vill du arbeta i en internationell verksamhet med kollegor i andra delar av världen? Ser du enkelt lösningar på verksamhetens problem? Då är det här rollen för dig!

Publiceringsdatum
2019-04-11

Dina arbetsuppgifter
Till vår kunds ekonomiteam söker vi nu en erfaren ekonomiassistent. För att trivas i rollen behöver du vara van att arbeta självständigt och kan ta dig an skiftande arbetsuppgifter.

Dina främsta arbetsuppgifter återfinns inom order, kund och leverantörsreskontra och arbeta nära säljorganisationen. Det är en stor fördel om du har erfarenhet av fakturering av större projekt.

Tjänsten är ett konsultuppdrag under rekryteringsprocessen med start omgående och beräknas att pågå till september. Tjänsten är placerad i Kista, Stockholm.

Nedan följer exempel på arbetsuppgifter:

* Kund och leverantörsreskontra
* Avstämningsarbete, t ex kund och projekt
* Bokslutsarbete

Profil
* Utbildning inom ekonomi
* Minst fem års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent.
* Mycket goda engelska kunskaper i både tal som skrift
* Goda kunskaper i Svenska i tal och skrift
* Goda kunskaper i MS Office, främst inom Excel.
* Erfarenhet av större affärssystem, gärna Navision

För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du är positiv och driven samt att har erfarenhet av att ha arbetat i en större organisation med internationell prägling. Vidare tror vi att du är strukturerad, noggrann och gillar att ha många kontaktytor.

Vad kan Experis Finance erbjuda dig?

Experis är ett värderingsstyrt bolag med ditt karriärmål i fokus och med ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal, kontinuerliga avstämningar om hur du trivs på din arbetsplats samt ett årligt karriärsamtal med din konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Så ansöker du
Ansök genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande. För mer information om Experis Finance och vad vi kan erbjuda dig är du välkommen att kontakta Konsultchef Jeanette Hagen på jeanette.hagen@se.experis.com. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-18
Ange följande referens när du ansöker: 91909255-cd40-
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jeanette Hagen Jeanette.Hagen@se.experis.com +4687362857

Företag
Experis

Adress
Experis
11828
11828 0180

Kontorsadress
Södermalmsallen 36, Stockholm

Jobbnummer
4727530

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis: