Ledigt extrajobb som servicedesk agent i Älvsjö!

Manpower Student Huvudkontor / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Student Huvudkontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Studerar du IT och är intresserad av extrajobb på kvällar och helger? Är du en lösningsorienterad person som brinner för service? Då har vi extrajobbet för dig! Nu söker Manpower Student servicedesk agenter till ett kundföretag i Älvsjö. Tveka inte att skicka in din ansökan!

Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Företaget är globalt och arbetar med outsourcinglösningar till olika kunder runtom i Stockholm. Nu söker vi dig som vill extrajobba som servicedesk agent hos en av deras kunder i Älvsjö som är ett av de största IT-tjänsteföretagen i Norden. Arbetstiderna är förlagda vardagskvällar och helger och du kommer arbeta ca 2 arbetspass i veckan. Under helgerna förekommer arbetspass både dag- och nattid. Uppdraget startar omgående och pågår tillsvidare.
Till detta uppdrag kommer du att bli anställd av Manpower Student och uthyrd till kund.

Vad gör en servicedesk agent på företaget?
• Ta emot och lösa ärenden rörande IT via telefon, mail och web
• Registrera, kategorisera, prioritera och lösa ärenden gällande IT och Telefoni
• Förmedla ärende för lösning i 2:nd line eller 3:rd line
• Hantera ärenden enligt rutin samt dokumentera nya lösningar
• Bevaka att alla ärenden blir hanterade
• Identifiera och registrera proaktiva problem

Vad måste jag kunna uppfylla innan jag börjar som servicedesk agent på företaget?
• Du brinner för att hjälpa kunder samt har ett stort intresse för IT
• Du läser en utbildning inom IT eller är studerande inom annat område men har erfarenhet av IT
• Du har minst 1 år kvar av din utbildning
• Du har även mycket goda egenskaper i svenska och engelska
• Du kan arbeta kvällar och helger
• Meriterande om du har jobbat i kundtjänst

Vilka personliga egenskaper är viktiga?
• Lösningsorienterad - för att kunna effektivisera ditt arbetssätt.
• Serviceminded - Gilla att hantera kunder som ringer in med problem eller beställningar.
• Strukturerad - Stundtals kan tempot vara högt och det gäller att vara strukturerad för att hantera det.
• Gilla att lösa problem - Att identifiera vad som ligger bakom ett problem är en stor del av det dagliga arbetet.
• Pedagogisk - Lika viktigt som att identifiera problem är att kunna förmedla lösningen.
• Social - Många kundkontakter varje dag. Ni sitter i kundens lokaler och umgås med övriga delar av verksamheten under en arbetsdag.

Hur söker jag jobbet?
Du söker tjänsten via vår hemsida. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Oona Pipping, 08-452 33 88.

Vad kan ni erbjuda mig?
• Ovärderlig erfarenhet inför ditt kommande arbetsliv
• Roligt extraknäck under din studietid
• Anställning enligt kollektivavtal med Unionen

Varaktighet, arbetstid
25% Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2015-10-28

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Oona Pipping

Företag
Manpower Student Huvudkontor

Adress
Manpower Student Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2501796

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Student Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Student Huvudkontor: