Ledigt extrajobb för IT-intresserad student i Älvsjö!
Manpower Huvudkontor / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Manpower Student vänder sig till dig som är aktiv student på något av landets universitet och högskolor. Vi erbjuder extrajobb inom alla områden hos spännande företag i de flesta branscher. Hos oss lägger du grunden för din framtida karriär genom att bygga upp ett attraktivt CV och ett stort kontaktnät samtidigt som du drygar ut studiekassan. Twittrar du? Ta del av Manpower Student jobb genom att bli en Follower av
www.twitter.com/Studentjobb .
Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Företaget ligger i Älvsjö och är ett av de största IT-tjänsteföretagen i Norden. Nu söker vi dig som studerar och vill jobba extra med IT-support i deras servicedesk. Arbetstiderna är förlagda vardagskvällar och helger och du kommer arbeta ca 2 arbetspass i veckan. Under helgerna förekommer arbetspass både dag- och nattid. Uppdraget startar omgående och pågår tillsvidare.
Till detta uppdrag kommer du att bli anställd av Manpower Student och uthyrd till kund.
Vad gör en servicedesk agent?
• Tar emot och löser ärenden rörande IT via telefon, mail och web
• Registrerar, kategoriserar, prioriterar och löser ärenden gällande IT och Telefoni
• Förmedlar ärende för lösning i 2:nd line eller 3:rd line
• Hanterar ärenden enligt rutin samt dokumenterar nya lösningar
• Bevakar att alla ärenden blir hanterade
• Identifierar och registrerar proaktiva problem
Vem är jag?
Vi söker dig som brinner för att hjälpa kunder samt har ett stort intresse för IT. Du är studerande och har minst 1 år kvar av din utbildning, vi ser detta som ett långsiktigt samarbete. Meriterande är om du har jobbat i kundtjänst/servicedesk tidigare.
För att trivas i denna roll är det viktigt att du är:
• Serviceminded - Gilla att hantera kunder som ringer in med problem eller beställningar.
• Strukturerad - Stundtals kan tempot vara högt och det gäller att vara strukturerad för att hantera det.
• Gilla att lösa problem - Att identifiera vad som ligger bakom ett problem är en stor del av det dagliga arbetet.
• Pedagogisk - Lika viktigt som att identifiera problem är att kunna förmedla lösningen.
• Social - Många kundkontakter varje dag. Vi sitter i kundens lokaler och umgås med övriga delar av verksamheten under en arbetsdag.
Utöver de personliga egenskaperna så har du mycket goda egenskaper i Svenska och Engelska, samt att du kan arbeta kvällar och helger.
Hur söker jag jobbet?
Du söker tjänsten via vår hemsida. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Oona Pipping, 08-452 33 88.
Vad kan ni erbjuda mig?
• Ovärderlig erfarenhet inför ditt kommande arbetsliv
• Roligt extraknäck under din studietid
• Anställning enligt kollektivavtal med Unionen
Varaktighet, arbetstid
25% Enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2015-11-26ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOona Pipping
FöretagManpower Huvudkontor
AdressManpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2548254
Observera att sista ansökningsdag har passerat.