Ledig tjänst som Office Coordinator, Kista

Manpower Huvudkontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Ledig tjänst
Nu söker vi för vår kunds räkning en Office Coordinator, kunden har sitt kontor beläget i Kista.
Som Office Coordinator får du en central och för kunden mycket viktig roll. Tjänsten är starkt serviceinriktad men har också en viktig administrativ sida. I arbetsuppgifterna ingår det att ta emot besökare och svara på inkommande telefonsamtal, hantera in- och utgående post/bud samt att ansvara för inköp av kontorsmaterial. Du beställer även passerkort, skicka inbjudningar till aktiviteter så som sommar/julfester, uppdatera intranätet, ordna frukostseminarier och hantera personallistor. Vidare är du även ett stöd till de övriga på kontoret med diverse administrativa uppgifter.
Du blir anställd av Manpower och uthyrd till kunden på heltid under 12 månader , med goda möjligheter till anställning hos kunden. Tillträde så snart som möjligt.

Vem är du?
Vi söker dig som har ett utpräglat sinne för service och gärna ger det lilla extra för att överträffa förväntningar. Du är proaktiv, ser vad som behöver göras och kan prioritera på ett effektivt sätt. Som person är du strukturerad, välorganiserad, och har ett gott sinne för detaljer. För att trivas hos oss bör du vara flexibel och van att hugga i där det behövs en insats. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, är en administrativ klippa och trivs med att vara kontorets "spindel i nätet". Det är ett krav att du förutom svenska även talar och skriver engelska obehindrat. Viktigt är också att du har goda kunskaper i MS Office, framförallt Excel och Outlook. Har du arbetat med fakturering i Agresso är det meriterande.

Vad kan vi på Manpower erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig forma din framtid utifrån din kompetens, dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Vill du veta mer?
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Karin Andersson på telefon: 08- 08-452 33 92
Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2015-12-11

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martina Kolga

Företag
Manpower Huvudkontor

Adress
Manpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2571928

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Huvudkontor: