Ledig tjänst som Ekonomiadministratör i Kungälv
Experis AB / Ekonomiassistentjobb / Kungälv
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Kungälv,
Göteborg,
Partille,
Lerum,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis AB i Kungälv,
Göteborg,
Partille,
Lerum,
Mölndal eller i
hela Sverige Gillar du att vara spindeln i nätet, är intresserad av ekonomi och personaladministrativa frågor och vill vara med och driva det administrativa arbetet på Bohus Räddningstjänstförbund. Då ska du läsa vidare!
Det här är ett konsultuppdrag på minst 6 månade med start i maj. Du kommer vara anställd av Jeffersonwells och arbeta hos vår kund i Kungälv.
Publiceringsdatum2022-05-05Dina arbetsuppgifterDu kommer att ansvara för en viktig roll, där du kommer vara en sammanhållande länk för olika administrativa uppgifter inom förbundet. Du kommer bland annat att arbeta med kontering av fakturor, bokföringsordrar och kundfakturering. I arbetsuppgifterna ingår också att bistå vid uppföljning av ekonomi och resultat mot budget. Du kommer också att ansvara för arkiv- och diarieföring för förbundet, samordna och leda administrationen för förbundets direktion samt stötta verksamheten med diverse löneadministrativa frågor.
KvalifikationerVi söker dig som har gymnasiekompetens gärna med inriktning inom ekonomi eller annat som arbetsgivaren bedömer likvärdigt. Vi ser att du har aktuell erfarenhet av att arbeta med arkiv och diarieföring, varierande arbetsuppgifter
inom ekonomi samt personal och löneadministration. Du behöver också ha grundläggande kunskap som relevant lagstiftning och avtal inom kommunal verksamhet.
För att lyckas i rollen är du en person som vill ta ansvar för ditt eget arbete, driva och utveckla det självständigt framåt. Du har god förmåga att kommunicera internt och externt genom att muntligt och skriftligt förmedla
information på ett tydligt och lättbegripligt sätt. Du är duktig på att prioritera och strukturera din dag och har förmågan att ta egna initiativ. Vidare är du intresserad av siffror och trivs med ett varierande arbete.
Eftersom det är en relativt liten organisation är du flexibel som person och kan hugga i där det behövs. Du ser det som en självklarhet att ge god service och möter varje individ både internt och externt lyhört och prestigelöst.
Du har god datorvana och är van vid att arbeta i olika IT system inom ekonomi, lön och diarium. Meriterande är om du är van användare av Excel och Word.
Sök tjänsten idag!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Jefferson Wells men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Carl-Henric Möller på telefonnummer: 031-617235.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Jefferson Wells
Jefferson Wells är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärsmål i fokus. Vi har ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Som konsult hos Jefferson Wells utvecklar du tillsammans med din konsultchef en specifik karriärplan utifrån dina önskemål och din kompetens. Genom oss får du möjlighet att arbeta på stora internationella koncerner och mindre bolag inom många olika branscher.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagExperis AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ca45e5fd-3fea-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Experis AB (org.nr 556855-1104)
Arbetsplats Jeffersonwells
Kontakt Carl-Henric Möller
+4631617235 Jobbnummer 6613605
Observera att sista ansökningsdag har passerat.