Ledig tjänst inom reception på deltid! - Uniflex Sverige AB - Receptionistjobb i Stockholm
Ledig tjänst inom reception på deltid!
Uniflex Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm

Jobbeskrivning
Just nu söker vi receptionist för kunds räkning som vill jobba deltid och är tillgänglig för start 20 augusti.

I din roll som receptionist och kontorsadministratör ansvarar du för att ta emot besökare, svara i telefon, assistera VD, ansvarar för allmänna ytor, koordinerar möten och tar emot nyanställda. Det är en varierad tjänst där du får möjlighet till många olika arbetsuppgifter. Du kommer att hjälpa intern personal och jobba mycket självständigt. Viktigt att du trivs i rollen att ta ansvar, egna initiativ och jobba aktivt mot att förbättra och effektivisera arbetsmiljön på kontoret.

Vi söker dig som har rätt känsla för service och ser vad som behöver göras. Du är tydlig, ansvarstagande och ordentlig. Vid stressiga situationer vågar du improvisera och du känner dig trygg med att ta egna beslut.

Kompetenskrav:
* gymnasieutbildning eller motsvarande
* goda kunskaper i svenska och engelska i tal
* erfarenhet av liknande arbeten
* officepaket och excel
* erfarenhet av jobb inom service
* meriterande med jobberfarenhet inom ett kontorslandskap

Du kommer bli anställd av Uniflex och arbeta som konsult ute hos en av våra kunder.

Deltid
Vikariat t.o.m. 28 september till att börja med men det finns stor möjlighet till förlängning så vi söker dig som vill fortsätta även efter september månad.
Arbetstider;
Måndagar 13-17
Tisdag och onsdag 08-12
Start: 21 augusti
Plats: Solna

Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill kombinera med ett deltidsjobb. Om du vill arbeta fler timmar än dessa finns det möjlighet att arbeta ute hos fler av våra kunder!

Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!


Personliga egenskaper
Förutom tidigare erfarenhet som receptionist ser vi stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering. Som person är du ansvarsfull, prestigelös och social samt inte rädd för att "hugga i". Du drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar. Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden. Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som mer administrativt arbete är du en flexibel person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter.

Vi ser fram emot din ansökan!


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2018-08-09

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-21
Ange följande referens när du ansöker: 43098
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madelene Ottosson

Företag
Uniflex Sverige AB

Adress
Uniflex Sverige AB
Box 7014
12107 Stockholm-Globen

Kontorsadress
Box 7014

Jobbnummer
4281427

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uniflex Sverige AB: