Ledig tjänst inom administration/reception med start omgående

Uniflex Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2017-12-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ledig tjänst inom administration/reception med start omgående" (publicerad 2017-12-19) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Jobbeskrivning
Har du erfarenhet av administration och är redo för en ny utmaning med start omgående? Då är du den vi söker!
Vi söker en avdelningsassistent för jobb inom administration för kunds räkning på kontor i Sundbyberg. Tjänsten innefattar även lite receptionsjobb samt kundbemötande.

Tjänstens fokus är administration och du kommer att assistera avdelningschefer på kontor med olika uppgifter. Vi söker dig som är flexibel då sysslorna varierar en del. För det adminstrativa arbetet krävs god datorvana och att man gillar struktur och ordning. Vi önskar att du har god datorvana och har lätt för att komma in i nytt arbete.

Arbetstiderna 08-17 måndag - fredag
Placering Sundbyberg
Start omgående
Vikariat på 3 månader

Profil
• är duktigtpå att lyssna och kommunicera
• serviceminded och tillmötesgående
• har ett proffessionelt bemötande
• är ordningsam och har ett strukturerat arbetssätt
• vill ha roligt och trivas på jobbet

Kravprofil:
• minst gymnasiekompetens
• mycket god datavana, framför allt från Office-paketet
• mycket god verbal förmåga i svenska och engelska
• har arbetslivserfarenhet av administration

Du kommer bli anställd av Uniflex och arbeta som konsult ute hos en av vår kund. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!

Personliga egenskaper
Förutom tidigare erfarenheter inom liknande tjänst lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering. Som person är du trevlig med ett gott humör och ivrig att ge service. Du är prestigelös och tycker om att ha ordning och reda omkring dig. Du är organiserad och kan hålla många bollar i luften samtidigt. För att ge bästa support gäller det att vara intresserad av att lära sig och förstå verksamheten.

Du drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar. Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden. Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som mer administrativt arbete är du en flexibel person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter.

Vi ser fram emot din ansökan!


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2017-12-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-31
Ange följande referens när du ansöker: 38990
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madelene Ottosson

Företag
Uniflex Sverige AB

Adress
Uniflex Sverige AB
Box 7014
12107 Stockholm-Globen

Kontorsadress
Box 7014

Jobbnummer
3853188

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Uniflex Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uniflex Sverige AB: